Aviseringar
Rensa alla

fyller 18 snart


Ämnesstartare

haha så jÄvla ballt om 1 vecka typ ja fyfan vad söööft tkr ni inte ni småisar som är typ femton eller så 😉 eller oldies som typ är 20+ haha fyfan vilken sugig ålder. 18 är PERFEKT VISST


   
Citera
Ämnesstartare

17 är fräschast. För tjejer då asså. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

17 är fräschast. För tjejer då asså. [cool]

[sad]


   
SvaraCitera
Åtta

Är 18. Det är inte så ruskigt coolt, förutom att man får köra bil (förutsatt att man tagit körkort).


   
SvaraCitera
kachin

om man är som du vid 18 års ålder är jag inte så avis [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

om man är som du vid 18 års ålder är jag inte så avis [smile]

Hmm, hur är jag, känner du mig? Nej. Du är bara en fjuttig liten människa som tänker som en tard. Sluta döm mig efter mina oseriösa inlägg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

PERFEKT VISST

helt awesome


   
SvaraCitera
kachin

Angelize:

Hmm, hur är jag, känner du mig? Nej. Du är bara en fjuttig liten människa som tänker som en tard. Sluta döm mig efter mina oseriösa inlägg.

så jag ska dömma dig efter dina seriösa inlägg... som man kan hitta var?? [surprised][surprised][smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

så jag ska dömma dig efter dina seriösa inlägg... som man kan hitta var?? [surprised][surprised][smile]

Du ska inte DÖMA mig överhuvudtaget.
De finns lite här och var.


   
SvaraCitera
kachin

Angelize:

Du ska inte DÖMA mig överhuvudtaget.
De finns lite här och var.

men jag kanske gillar att DÖmma människor [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

men jag kanske gillar att DÖmma människor [sad]

Jag kunde inte bry mig mindre om vad du gillar eller inte gillar så var god vänlig att förSVINna från min tråd.


   
SvaraCitera
kachin

Angelize:

Jag kunde inte bry mig mindre om vad du gillar eller inte gillar så var god vänlig att förSVINna från min tråd.

Okej. Ha en trevlig födelsedag. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

Okej. Ha en trevlig födelsedag. 🙂

Tack så mycket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Jag kunde inte bry mig mindre om vad du gillar eller inte gillar så var god vänlig att förSVINna från min tråd.

Jävlar vad elak du var, kachin menar ju ingenting ont alls. Fattar inte hur man kan bli arg på något så harmlöst...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imaginary Entity:

Jävlar vad elak du var, kachin menar ju ingenting ont alls. Fattar inte hur man kan bli arg på något så harmlöst...

För det första så är jag inte elak, för det andra så skulle jag aldrig bli arg pga internet, för det tredje så kanske du kan titta närmare på flickans inlägg.

kachin:

DÖmma

kachin:


   
SvaraCitera