Aviseringar
Rensa alla

fyller 18 om några månader, vad ska jag önska mig!?


Ämnesstartare

hej, ja som ni ser ovan så har jag nog världens största i-lands problem... 
det ända jag har lyckats komma på är att jag nog ska börja samla på glas, tallrikar mm (jippie)
jag men mest min släkt hade mer än gärna uppskattat några förslag!
tack på förhand MVH förvirrad 17, snart 18 årig tjej som typ inte önskar sig något... :/


   
Citera
Ämnesstartare

en iphone?


   
SvaraCitera
nubbie

EN BIL!

KNARK!

EN HÄST!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

folköl och cigaretter.


   
SvaraCitera

Tatuera dig!!


   
SvaraCitera

nubbie:
EN BIL!

KNARK!

EN HÄST!

+1 XD CoolMycket glad


   
SvaraCitera

Någonting som du kan styla med som typ en schnell(snabb på tyska) hest som är ganska snäll men väldigt schnell 🙂
Massor med knark, du får ge lite till pållen också Glad
Sedan om du får en bil kan bilen få lite knark också, man vet ju aldrig om den behöver lite då och då!

Nämen nu ska jag var seriös, jag personligen önskade mig en snygg klocka, den är jag jävligt stolt över sedan så beror det p ådina föräldrars ekonomi men att du fixar dig ett körkort och sedan så vet jag ju inte om du bor i en stad eller ej men om du bor på landet kan du ju alltid önska dig en moppe.
Annars så är det väl att önska sig det vanliga eller något som du behöver men självklart ska man ju ha något mer också (enligt mig).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pengar Tumme upp


   
SvaraCitera

Nintendo 3DS.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:
en iphone?

har redan en relativt ny lur :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:
EN BIL!

KNARK!

EN HÄST!

har redan knark :/

HeyIJustMeetYou:
Tatuera dig!!

det är ingen dum idé! 😀 tack! :3

trevlig-snubbe:
Någonting som du kan styla med som typ en schnell(snabb på tyska) hest som är ganska snäll men väldigt schnell 🙂
Massor med knark, du får ge lite till pållen också Glad
Sedan om du får en bil kan bilen få lite knark också, man vet ju aldrig om den behöver lite då och då!

Nämen nu ska jag var seriös, jag personligen önskade mig en snygg klocka, den är jag jävligt stolt över sedan så beror det p ådina föräldrars ekonomi men att du fixar dig ett körkort och sedan så vet jag ju inte om du bor i en stad eller ej men om du bor på landet kan du ju alltid önska dig en moppe.
Annars så är det väl att önska sig det vanliga eller något som du behöver men självklart ska man ju ha något mer också (enligt mig).

körkort vet jag redan att jag får, o bil vet jag att jag får (mina päron har lagt undan pengar till det sedan jag var bebis) o klocka har jag själv redan skaffat (en dyrare alltså)
grejen är liksom att jag "redan har allt", dvs att jag inte kommer på något jag direkt behöver eller vill ha :/


   
SvaraCitera

Sex, alkohol och allt annat barnförbjudet Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:
Sex, alkohol och allt annat barnförbjudet Galen

de kan jag ju få tag på ändå 😛 men tack iaf!


   
SvaraCitera

undergrounds:

har redan knark :/

körkort vet jag redan att jag får, o bil vet jag att jag får (mina päron har lagt undan pengar till det sedan jag var bebis) o klocka har jag själv redan skaffat (en dyrare alltså)
grejen är liksom att jag "redan har allt", dvs att jag inte kommer på något jag direkt behöver eller vill ha :/

Ah, var försiktig med det bara!

Gött, ja då är det väl att vara glad med det man har, när man har det så bra som du så hade jag vart väldigt nöjd och go!
Då tycker jag att du inte önskar dig någon mer, jag vet att man gärna skulle vilja ha nå mer när man fyller 18 men du har ju allt så aah. Du får hoppas det blir en bra bil bara typ en Tysk bil, något hållbart som du kan ha i många år framöver! Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Ah, var försiktig med det bara!

Gött, ja då är det väl att vara glad med det man har, när man har det så bra som du så hade jag vart väldigt nöjd och go!
Då tycker jag att du inte önskar dig någon mer, jag vet att man gärna skulle vilja ha nå mer när man fyller 18 men du har ju allt så aah. Du får hoppas det blir en bra bil bara typ en Tysk bil, något hållbart som du kan ha i många år framöver! Glad

sant, sant!
men de e ju de som e grejen! jag vill inte önska mig något... men min släkt vill liksom de 🙁

kommer satsa på att köpa en bil som har fin kaross, men med kanske lite el-fel på eller liknande som jag kan fixa 🙂


   
SvaraCitera