Aviseringar
Rensa alla

Fylleragg eller någonting mer?


Ämnesstartare

För några månader sedan träffade jag en kille på krogen som är bekant med min bror, så jag har alltid vetat vem han har varit och tvärtom. Jag fick verkligen upp ögonen för den där människan. Vi pussades och det slutade med att han sov över hos mig, men vi gjorde ingenting. Bara höll om varandra. Efter den dagen hördes vi inte av på säkert en månad, och det var då jag som skrev till honom. Vi stötte på varandra spontant på krogen igen och jag sov över hos honom. Vi gjorde ingenting då heller, utan bara pratade och sov. Även efter den gången hördes vi inte av på ungefär en månad, men han la då till mig som vän på bilddagboken, och då jag inte var säker på vem det var så frågade jag honom om det var han. Vi skrev lite och sen tog det ytterligare en månad innan nästa kontakt. Jag försökte glömma honom och ville inte ödsla energi på någon som inte verkar vilja ha kontakt med mig. Men helt plötsligt så skrev han. Vi hörs någon gång ibland, och vi skriver bara om vardagliga saker. Han har börjat gilla mina profilbilder på facebook, och jag gillar även hans. Igår så stötte vi på varandra igen, och vi hade jättetrevligt hela kvällen. Han sa en del fina saker till mig, och det slutade med att jag följde med honom hem. Jag berättade att jag tyckte om honom, och han sa att han tyckte om mig med. Vi hade sex och sen höll vi om varandra tills vi båda somnade. Imorse kändes det lite stelt och båda blev lite blyga. Problemet är att jag tror jag håller på att falla för honom, och det är så jobbigt, för jag vet aldrig när vi kommer höras igen. Jag skrev till honom idag, och tänker nu vänta tills han tar kontakt med mig innan jag gör någonting mer. Jag tycker bara att det är så himla jobbigt att vi inte umgås som vänner och ses, utan det är bara när vi är full och stöter på varandra spontant. Hur ska jag göra? Verkar han bara se mig som ett fylleragg eller kan det finnas potential för något mer från hans sida? Väntan dödar mig, och samtidigt är jag så jävla feg och vågar inte fråga om han vill ses.

Jag var tvungen att få skriva av mig lite, och vill gärna höra vad ni får för uppfattning om det här.


   
Citera
Ämnesstartare

salka:

Jag tycker bara att det är så himla jobbigt att vi inte umgås som vänner och ses, utan det är bara när vi är full och stöter på varandra spontant.

fråga om han vill ses en dag, i nyktert tillstånd, då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wall of text.
Lär dig styckeindelning så kanske man orkar läsa..


   
SvaraCitera

Det är väl bara att fråga honom om han vill ses och ta en fika eller så?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad fort hon avreggade sig [surprised]


   
SvaraCitera

salka:

Han har börjat gilla mina profilbilder på facebook, och jag gillar även hans.

[bigsmile] true love helt klart


   
SvaraCitera

Gör det du känner för, följ ditt hjärta. Fråga vad han känner, du kommer ångra dig annars. Du borde ställa honom mot väggen och få svar på dina frågor. Du ska inte ödsla tid på väntan, livet är för kort för det. Visst, i vissa fall är det bra men nu tycker jag att du ska sluta noja och bara köra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kör på! du har inget att förlora.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

föreslå att ses någon dag (nyktra), vill han inte det så vill han antagligen inte ha något seriöst!


   
SvaraCitera