Aviseringar
Rensa alla

Fyllesms


Ämnesstartare

Jag tänkte att man skulle kunna skriva av roliga sms som man skrivit på fyllan!

Det har ju kanske inte så mycket med sex å göra, förutom att det lätt blir att man skriver om sex på fyllan.

Tål att sägas att jag är rätt full just nu å det här kommer säkert verka som en jättedålig ide imorn..


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag skriver bara sjukt jävla dumma grejer, jag borde inte få ha pengar på telefonen när jag super


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den här fina dikten/raptexten, skrev jag igår på fyllan i alla fall!

"Sitter å tänker på saker å ting, å tar mig en drink, på en krog som är stor fylld av party å stim, ett sms du kan ta som du vill, när natten är ung men dagen är vild, du kan få rummet men taket är mitt, jag kan va allt från din älskling till bara ett ligg".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Jag skriver bara sjukt jävla dumma grejer, jag borde inte få ha pengar på telefonen när jag super

erkänn! det blir lätt så.. dra nåt exempel i allafall då [y]


   
SvaraCitera

Mollgan:

erkänn! det blir lätt så.. dra nåt exempel i allafall då [y]

Nej tyvärr, försöker förtränga allt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Nej tyvärr, försöker förtränga allt

ja ok. Förstårligt. ja får intrycket av att det bara är vi som kommer skriva i den här tråden, haha!


   
SvaraCitera

Mollgan:

ja ok. Förstårligt. ja får intrycket av att det bara är vi som kommer skriva i den här tråden, haha!

Mycket möjligt [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Mycket möjligt

vi får tvinga folk att skriva!


   
SvaraCitera

Kan bryta "trenden" [y]

Är dock nykterist så har inget att bidra med, haha [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

StenenSven:

Kan bryta "trenden"

Är dock nykterist så har inget att bidra med, haha

hahahahaha... neej.. det blev ju inte så givande.. haha


   
SvaraCitera

Jag har slutat skriva fylle-sms. Det blir bara så pinsamt för det mesta. Utom en gång, då ledde det till att jag fick ligga en massa. Men det var enda gången.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

Jag har slutat skriva fylle-sms. Det blir bara så pinsamt för det mesta. Utom en gång, då ledde det till att jag fick ligga en massa. Men det var enda gången.

det låter ioför sig grymmt! hur fan gick det till


   
SvaraCitera

Evil Conduct:

Jag skriver bara sjukt jävla dumma grejer, jag borde inte få ha pengar på telefonen när jag super

Alltså, word. 😐


   
SvaraCitera

Jag förstår inte ens hur folk klarar av att skriva fylle-sms. jag kan knappt skriva på ett vanligt tangentbord när jag är full.


   
SvaraCitera

Mollgan:

Det har ju kanske inte så mycket med sex å göra, förutom att det lätt blir att man skriver om sex på fyllan.

ehmdom mest lättsamma sexmessen jag skrivit har bara vart "jag vill ha dig här,jag vill ha dig,jag vill knulla dig etc." sånna småsaker,mend va som sagt dom mest lättsamma,har skrivit mycke grövre och detaljerade mess som jag skämms över nu.[n]även om dom uppskattades.[zzz]Men längesen.[no-no]


   
SvaraCitera