Forumet - Fyllning av 90 % dun och 10 % fjäder.

Fyllning av 90 % dun och 10 % fjäder.

1467 0 107

Spana också in:

gör inget om människor dör för mina kläder men djur däremot näää där tar det stopp

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

ähh orkar inte bry mig köper den ändå
vi alla kommer ändå dö
ingenting spelar någon rioll egentligen
i slutet
kwack kwack

orkar inte bry mig om djuren längre vad för nytta ger mina tankar NOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL skillnad

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

tänker inte bry mig om nån annan än mig sj nu.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 3 - - - - - - - - - - - - - - - - -

fast tänker fortf inte äta djur
OF 5:

mmm tänk om man hade så mycket pengar

tar högsta studielån från csn,därför,plus att jag fyller år så jag har råd att investera i en jacka nu höhö

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

ångest dock, tog marinblå, skulle nog tagit svart, o det fanns bara s,hoppas den inte sitter superstort,e dock lång o har långa armar,så det lär nog funka. hann ba testa den snabbt i butik
Angelize:

åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. dilemma.

Spelar inte stor roll, även om inga fåglar blivit torterade så blir människor torterade av att vi köper bomull av dom.
Vatten + tid + pengar + mark = bomull
Synd bara att det är de fattigas resurser vilket betyder att vi tar deras vatten :(
köper du kläder man gjort i indien så tar du as mycket vatten av dom..

vi är direkt skyldiga till att mycket är som det är.
det finns massor av alternativ dock