Aviseringar
Rensa alla

Fyllt 13 rätt så nyss OK att ha spetsbh?


hallonsmoothie:

gå i blöja

[y]


   
SvaraCitera

Ser du väldigt ung ut så är det inte coolt


   
SvaraCitera
Piffa

Jag tror att det är just för att du inte är helt bekväm med det som du frågar? Hade du önskat det och det hade känts rätt hade det väl bara varit att ha en sådan? För varför tvekar du om du verkligen vill? (det var en fråga, ingen uppmuntran åt något håll)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Piffa:

Jag tror att det är just för att du inte är helt bekväm med det som du frågar?

Jo lite ovant. Jag har prövat i affären. Men vill liksom inte bära något som inte ser "rätt" ut på mig. Liksom som om jag försöker se äldre ut men failar ir nåt sånt... vill inte se porrig eller trashig ut heller... behöver nog smakråd haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hallonsmoothie:

vill inte se porrig eller trashig ut heller...

Men alltså vem har du tänkt ska se dina underkläder? Spetsbh på någon som är (och ser ut) som 13 är kanske lite väl, men så länge ingen ser spelar det ju ingen roll. Om du nu ska visa underkläderna för någon kan du ju ta dina mer "vanliga" underkläder just då.


   
SvaraCitera

Rådjuret:

du nu ska visa underkläderna för någon kan du ju ta dina mer "vanliga" underkläder just då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör som du vill.. [bigcheers]


   
SvaraCitera

ja det är väl bara typ fjortisar och pantertanter som använder så kallat "sexiga" underkläder?


   
SvaraCitera

Mkenzie:

Gör som du vill.. [bigcheers]

hon är för ung för dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

hon är för ung för dig

anklagar du mig för Pedo...pedo..pedofil? [cry]


   
SvaraCitera

Mkenzie:

anklagar du mig för Pedo...pedo..pedofil? [cry]

nä jag säger bara att hon är för ung för mörka, mystiska män


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TYVÄRR INTE SYND


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

nä jag säger bara att hon är för ung för mörka, mystiska män

precis! så du föreslår att hon behöver en livvakt? en som kan skydda henne mot dessa fasansfulla människor som inte vill något annat än att ge sig på småbarn? [cute]

du är allt omtänksam du [party]


   
SvaraCitera

hallonsmoothie:

va lite classy

= spetsbh och halvstring på 13-åringar.


   
SvaraCitera

Mkenzie:

precis! så du föreslår att hon behöver en livvakt? en som kan skydda henne mot dessa fasansfulla människor som inte vill något annat än att ge sig på småbarn? [cute]

hihihihhihi så länge du inte biffat på dig senaste året så... är du nog inte så skräckinjagande som livvakt [blush][love]


   
SvaraCitera