Aviseringar
Rensa alla

G-punkten...


Ämnesstartare

Jag har så länge undrat, varför det är så svårt för mig som tjej att komma under själva samlaget. Onani och oralsex gåre bra, men det tar också väldigt lång tid ibland, men det förstår jag att det även kan vara killens dåliga taktik 😉

Men just under samlagssekvensen.. Det känns så B. Visst jag kan komma om jag "hjälper" till men jag vill också komma genom att känna honom inuti mig, blir mer intimt...

Jag har haft många olika sexpartners och det har vart i princip samma visa varje gång

// nollad.


   
Citera

Är så för många tjejer


   
SvaraCitera

jobbigt.


   
SvaraCitera

nubi:

varför

Den eviga frågan.


   
SvaraCitera

isola:

Är så för många tjejer


   
SvaraCitera

Skyll inte på oss iaf


   
SvaraCitera

Äsch, det är ju så att våra orgasmer är så mycket bättre och intensivare än männens och då antar jag att moder jord av ren ironi kom på att vi borde jobba mer för att få det, som vi måste i allt annat också [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser inte så ljust ut asså, krångligt att vara tjej..[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

galenolga:

Äsch, det är ju så att våra orgasmer är så mycket bättre och intensivare än männens och då antar jag att moder jord av ren ironi kom på att vi borde jobba mer för att få det, som vi måste i allt annat också

Du får det att låta så positivt, men man tappar ju lusten efter ett tag och killen blir ju också ganska trött på det hela


   
SvaraCitera

Tips: Om du har sex med randoms, välj erfarna randoms.

MVH
Problemlösarn


   
SvaraCitera

nubi:

men det förstår jag att det även kan vara killens dåliga taktik 😉

Snarare du som är dålig på att kommunicera vad du gillar. Tvärt emot mot vad många tjejer verkar tro, kan inte killar läsa tankar och fantasier.


   
SvaraCitera

nubi:

Du får det att låta så positivt

Men jag tror att det största problemet är att man inte är tillräckligt avslappnad.

För mig blir det lättare ju fler gånger jag har sex med samma kille, när jag inte längre oroar mig för småsaker som kroppskomplex osv.


   
SvaraCitera

brukar också behöva hjälpa till, har dock inga problem med det


   
SvaraCitera

Det beror ju på vilken ställning ni kör osv, vissa lär ju vara bättre/effektivare när det kommer till att stimulera g-punkten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pheadrus:

Snarare du som är dålig på att kommunicera vad du gillar

skämt å sido killen.


   
SvaraCitera