Aviseringar
Rensa alla

Gå från Brun till Blond, såhär? Tips tack!


Ämnesstartare

framtidstron:

det är klart frisören säger så - annars får de ju inga pengar. daah

åh, jag bara visste att du skulle skriva det.


   
SvaraCitera

yoghurtglass:

åh, jag bara visste att du skulle skriva det.

Det är ju sant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron:

Det är ju sant.

'ok'


   
SvaraCitera

yoghurtglass:

'ok'

OKEJ!

Menar du inte "ok"?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron:

OKEJ!

Menar du inte "ok"?

nej jag menar 'ok'


   
SvaraCitera

yoghurtglass:

nej jag menar 'ok'

Konstigt, förstår inte riktigt vad det innebär.

Du var allt en vresig dam.


   
SvaraCitera

URL borttagen

Hej jag jobbar som frisör och stylist...
Jag bloggar ständigt om tips, jag har bloggat om hur ofta man skall tvätta håret för att ha bra hår kvalité...

Love.Sanja /modellsalongen


   
SvaraCitera
Åtta

modellsalongen:

Hej jag jobbar som frisör och stylist...
Jag bloggar ständigt om tips, jag har bloggat om hur ofta man skall tvätta håret för att ha bra hår kvalité...

Love.Sanja /modellsalongen

Hej jag jobbar som mjukvaruutvecklare och moderator...
Jag sliter ständigt med att behandla anmälningar, jag tar ofta bort reklam som inte är tillåten på ungdomar.se...

Love.Åtta /UMs moderatorkår


   
SvaraCitera

[love]


   
SvaraCitera

jag gick själv ifrån riktigt brunt till blond över endast 3,5h. Detta gjorde jag hos frisören och det gick på 4k, jag kunde inte vara mer nöjd med resultatet, precis som jag ville ha det! Mitt hår var dessutom riktigt,riktigt,riktigt slitet innan och misshandlat sedan jag försökt färga och slinga det på egen hand hemma.

Så mitt tips är verkligen att göra allt på en gång hos frissan för ett jämnare och bättre resultat. Det finns alltid risk att håret ramlar av när man bleker det så mycket, speciellt om det är skadat och just därför tycker jag att det känns tryggast att vara i goda händer. Man slipper dessutom det fläckiga resultatet som oftast blir om man gör själv. En annan sak att tänka på är att om man först slingar/färgar själv kan det sedan uppstå en reaktion när man går till frisören och gör det eftersom det då är olika blekningsmedel man använder sig av,

lycka till !


   
SvaraCitera