Aviseringar
Rensa alla

Gå med i Nato


Ämnesstartare

Kan ni som vill att vi ska gå med i Nato, skriva ett par argument/anledningar till varför ni tycker det är så smart & bra

Finns säkert en liknande tråd men lås inte den här, tack.


   
Citera
Ämnesstartare

Nej, NATO är en organisation utan syfte sedan sovjets fall, och oavsett det så bör vi inte binda oss vid usa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kronotomi:
Nej, NATO är en organisation utan syfte sedan sovjets fall, och oavsett det så bör vi inte binda oss vid usa

Ja, jag vet men jag frågade inte om din åsikt (låter otrevligt men det är sant; sitt inte & indirekt hävda att jag vill att vi går med i Nato)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför inte bara göra ditt skolarbete?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
Varför inte bara göra ditt skolarbete?

Skojar du? Jag pluggar på universitet och har sommarlov nu.
Min pappa pratade i telefon och sa sin åsikt som var motsatt till min fd. klasskompis som fick stipendium för högst betyg på stans största skola.

Skriv inte i tråden om du ska tramsa, blir skitirriterad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gammalumare: Min pappa pratade i telefon och sa sin åsikt som var motsatt till min fd. klasskompis som fick stipendium för högst betyg på stans största skola.

Ojojoj då, jag ger mig!11


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Ojojoj då, jag ger mig!11

tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok, ingenting skall diskuteras


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kronotomi: ok, ingenting skall diskuteras

Du skrev det på ett sätt som om jag skrev "jag tycker vi ska med i nato, vrf tkr inte ni det?"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gammalumare: Du skrev det på ett sätt som om jag skrev "jag tycker vi ska med i nato, vrf tkr inte ni det?"

Nej, det gjorde jag ej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kronotomi:

Nej, det gjorde jag ej

Jag tyckte det.. Men bra att du skrev varför, fast visste redan... Drf jag främst vill veta det motsatta. Är det endast för att förstärka försvaret?

Hörde att pappa sa att människorna får mindre rätt om vi ska ansluta oss till nato. är det odemokratiskt alltså?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEJ


   
SvaraCitera

gammalumare:

Min pappa pratade i telefon och sa sin åsikt som var motsatt till min fd. klasskompis som fick stipendium för högst betyg på stans största skola.

lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker: nej. 


   
SvaraCitera

Nej...


   
SvaraCitera