Aviseringar
Rensa alla

Gå med i the Zeitgeist movement.


Ämnesstartare

För er som vet vad Zeitgeist är, joina deras forum och grupper på facebook TEX..

Go Zeitgeist!


   
Citera
Åtta

Tråden flyttad från Forum PLUS/Övriga diskussioner


   
SvaraCitera

Njae tack..


   
SvaraCitera

Nej. Fullproppat med faktafel och konspiratoriskt trams. [zzz]


   
SvaraCitera

Nej tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Nej tack.

passaro:

[zzz]

Marmoth:

ck..

noobs


   
SvaraCitera

Har varit med i 3 år nu. Sämsta organisationen någonsin. Helt omöjligt att dra sig ur skiten också.


   
SvaraCitera

Någonsin hört om källkritik?


   
SvaraCitera

passaro:

konspiratoriskt trams

passaro:

konspiratoriskt trams

passaro:

konspiratoriskt trams

passaro:

konspiratoriskt trams

passaro:

konspiratoriskt trams

passaro:

konspiratoriskt trams


   
SvaraCitera

Gick in på hemsidan. Någonstans vid rubriken "sanningen och övergången" tappade de mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Fullproppat med faktafel

som vad?


   
SvaraCitera

JoElite:

För er som vet vad Zeitgeist är, joina deras forum och grupper på facebook TEX..

Jag tar hellre livet av mig. Tänker inte gå med i något jävla ‹movement› baserad på en kvasivetenskaplig töntfilm som endast är sevärd om man tittar på den för att skratta åt hur dum den är. Alla och alla som på något sätt påstår sig förtälja något slags ‹sanning› är foliehattade fåntrattar: så även stollen bakom Zeitgeist (och de andra saker han ligger bakom, den token). The Venus Project är t.ex. bland det dummaste jag någonsin läst om och jag önskar att de minuterna av mitt liv kunde ha ägnats åt att se färg torka. Huga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

. bla

Hampie:

. bla

Hampie:

. bla

Förklara varför deras ide är dålig tack 😛


   
SvaraCitera

JoElite:

Förklara varför deras ide är dålig tack 😛

För att de far med osanningar? Om du menar idé. Annars vet jag inte vad du är ute etfer, för det är björnar som sover i iden.


   
SvaraCitera

Hampie:

För att de far med osanningar? Om du menar idé. Annars vet jag inte vad du är ute etfer, för det är björnar som sover i iden.

har inte sett de två första filmerna men jag undrar ändå, har du svårt att tänka dig att det finns konspirationer?


   
SvaraCitera