Aviseringar
Rensa alla

Gå ner i vikt


Ämnesstartare

Jag har alltid varit mullig, ligger i släkten Blink. Efter att jag satt in P-staven (1år sedan) gick jag upp i vikt som fasiken, men tog ut den för inte så länge sedan. 
Jag har inte brytt mig så mycket över det, men känner nu att jag vill gå ner de kilona jag lyckades lägga på mig... Ledsen

Såååå hur ska jag göra för att gå ner i vikt på kortast tid?
Är det sant att man kan gå upp i vikt på grund av p-staven?
 


   
Citera
Ämnesetiketter

Ninabina: Såååå hur ska jag göra för att gå ner i vikt på kortast tid?

Ät nyttigt, rör på dig mycket så att du förbränner kalorier. Jogga, spring, hoppa etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

Ät nyttigt, rör på dig mycket så att du förbränner kalorier. Jogga, spring, hoppa etc.


   
SvaraCitera

schemalägg din låginstensiva träning på morgonen, lät smått med två timmars mellanrum. ät aldrig mindre än fyra timmar innan du skall gå och sova. drick mycket vatten, sup inte och få din sömn.

sedan finns barnförbjudna metoder också, men de behåller jag själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

Ät nyttigt, rör på dig mycket så att du förbränner kalorier. Jogga, spring, hoppa etc.

Hade en period då jag sprang och jogga i intervaller under tiden då jag hade p-stav. Men gick aldrig ner i vikt 🙁 


   
SvaraCitera

Ninabina: Hade en period då jag sprang och jogga i intervaller under tiden då jag hade p-stav. Men gick aldrig ner i vikt 🙁

Du kanske åt för mycket ändå och tränade inte tillräckligt hårt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:
schemalägg din låginstensiva träning på morgonen, lät smått med två timmars mellanrum. ät aldrig mindre än fyra timmar innan du skall gå och sova. drick mycket vatten, sup inte och få din sömn.

sedan finns barnförbjudna metoder också, men de behåller jag själv.

Har kört på några av dina förslag utan några bra resultat... LedsenBarnförbjudna metoder... hm... Vad menar du med det? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

Du kanske åt för mycket ändå och tränade inte tillräckligt hårt?

Kanske det :/


   
SvaraCitera

SPRING MKT, SOV OCH ÄT NYTTIGT.


   
SvaraCitera

Simpelt as fuck.


   
SvaraCitera

Ninabina: Har kört på några av dina förslag utan några bra resultat... Barnförbjudna metoder... hm... Vad menar du med det?

de görs bäst i kombination. en timmes rask promenad direkt vid vaknandet på morgonen, och sedan kanske portioner om 200 kalorier - näringsämnena spelar in - med någon timmes mellanrum. det finns andra sakerna man kan göra som spelar liten roll i nedgående, men den listan innehåller cirkus tjugo punkter och jag orkar ej återberätta.

metoder som freudianska människor känner till. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

Hahaha har försökt med morgon promenader, kan säga att jag inte är en morgon människa. Tack för förslagen 😉


   
SvaraCitera

Ninabina: Hahaha har försökt med morgon promenader, kan säga att jag inte är en morgon människa. Tack för förslagen 😉

då förblir du en fet människa, varsågod!


   
SvaraCitera

Gymma är faktiskt förvånande roligt, rekommenderar det om din ekonomi tillåter. Ät kalorisnålt, typ. Promenera mycket. Man kan också köra på "drick inga kalorier", det är lite tråkigt men även effektivt (som den mesta bantning, typ).


   
SvaraCitera

Träna mer, ät mindre. Då går man ned i vikt


   
SvaraCitera