Aviseringar
Rensa alla

Gå ner i vikt.


Angelize:

om du vill gå ner fort i vikt så tycker jag att du kan gå på en soppdiet eller endast dricka flytande grejer kombinerat med träning

Helt värdelöst att gå på diet/banta. Kroppen ställer in sig på svältläge och tar minsta uns fett den kommer åt och omvandlar till kroppen. [no-no]

HaniiieH:

Men hur ska jag hålla mig där nere sedan?
Inte lätt på sommaren, med alla glass och liknande...

När man väl gått ner (om det sker lugnt och försiktigt) så brukar man liksom få som rutin att äta nyttigt osv. Men att gå ned i vikt, brukar nog vara enklast på sommaren, då man slipper tänka på skola osv. [wink]
Dessutom kan du unna dig EN glass nån gång i bland, förslagsvis 1-2 gånger i veckan? Isglass innehåller betydligt färre kalorier än vanlig glass, och det är ju svalkande. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Katz:

Helt värdelöst att gå på diet/banta. Kroppen ställer in sig på svältläge och tar minsta uns fett den kommer åt och omvandlar till kroppen. [no-no]

skitsnack, äter man inte så går man ner i vikt


   
SvaraCitera

Angelize:

skitsnack, äter man inte så går man ner i vikt

Äter man inte så dör man, snarare. [confused]
Dessutom kan man ju vänta sig att gå på toaletten ett par gånger i timman med diarré när man bantar. [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Katz:

Äter man inte så dör man, snarare. [confused]
Dessutom kan man ju vänta sig att gå på toaletten ett par gånger i timman med diarré när man bantar. [surprised]

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ett alternativ är att stänga av datorn och sluta äta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

Spring inte, gå snabbt istället. Mer förbrännande.

ööhh.. eller så springer hon i typ 20 min o slipper gå i 2 timmar för att motsvara samma fettförbränning?


   
SvaraCitera

shulululu1:

ööhh.. eller så springer hon i typ 20 min o slipper gå i 2 timmar för att motsvara samma fettförbränning?

Om man är kraftigt överviktig har man ofta ledproblem etc. vilket kan göra att löpning blir problematiskt. Gång med stavar är väldigt skonsamt för kroppen. [bigcheers] Simning likaså.


   
SvaraCitera

Muskler väger mer än fett 8D
Modeller lever på salladsblad btw(nästan som vatten fast i fast form :P).


   
SvaraCitera

Kakatus:

Muskler väger mer än fett 8D

Jaha?


   
SvaraCitera

Sovande:

Jaha?

MMMMMMMMMMMMM.


   
SvaraCitera

Kakatus:

MMMMMMMMMMMMM.

Och vad har det med datta att gör:O?


   
SvaraCitera

Kakatus:

MMMMMMMMMMMMM.

...Marabou


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är så enkelt att gå ner i vikt egentligen. man tror att det är svårt, men det är det inte.


   
SvaraCitera

McAn:

Wii Fit?

tror inte hon bränner så mycket av att stå och runka av remoten.


   
SvaraCitera

addictive:

det är så enkelt att gå ner i vikt egentligen. man tror att det är svårt, men det är det inte.

Har man den rätta inställningen och motivationen så blir det genast betydligt lättare, men den inställningen/motivationen kan vara svår att få.


   
SvaraCitera