Forumet - Gå ner i vikt

Gå ner i vikt

143 0 26
HJÄLP.

Behöver verkligen hjälp. Ska börja första året på gymnasiet och då vill jag som kunna ha linnen som sitter som tight utan att min STORA mage putar ut. Jag har aldrig linne som sitter tight nu. Asså jag är absolut inte nöjd med min kropp. [sad]

Låren för feta, magen typ putar ut så jag kan inte ha linne.

Hur ska jag få en PLATT mage.

Är 16 år och väger 55.Tycker det är mkt.
Hur ska jag träna och äta för att bli av med min put mage Måste ha blivit bättre till jag börjar gymnasiet.

Spana också in:

Träna och ät nyttigt! Ät inte mindre mat, det är bara dumt, ät istället nyttigare. Godis m.m, kan man äta (i bra mängder). [y]

Bli inte extrem bara, och de bästa skulle vara om du var nöjd med dig själv, precis som du är. Gillar du din kropp, utstrålar du självsäkerhet, och då ser folk dig som normalbygd, vilket du också är när du väger 55 kg, på en 1.59 cm kropp. En o-självsäker person kommer alltid hitta fel på sig själv, och visst kan man försöka ändra på sig, men det bästa är egentligen att bara försöka ändra sin inställning. [y]

Jag har hört att man ska stå framför spegeln och säga "jag har en fin kropp" och tillsist ska man ha matat in det tillräckligt många gånger, så att man helt enkelt tycker det! Försök att fokusera på det positiva med dig själv, istället för det negativa.