Aviseringar
Rensa alla

Gå ner i vikt


enhimmelskdrog:

men 55 kg på en kropp som är 159 cm lång är inte för mycket.

Nä det är det inte. Fattar inte vad folk har för bild på hur man ska vara ibland.


   
SvaraCitera

du kommer ju aldrig förstå att du inte är tjock egentligen


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Nä det är det inte. Fattar inte vad folk har för bild på hur man ska vara ibland.

blame the models


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

blame the models

YE!!!

Sne bild man får...


   
SvaraCitera
Vision

Träna och ät nyttigt! Ät inte mindre mat, det är bara dumt, ät istället nyttigare. Godis m.m, kan man äta (i bra mängder). [y]

Bli inte extrem bara, och de bästa skulle vara om du var nöjd med dig själv, precis som du är. Gillar du din kropp, utstrålar du självsäkerhet, och då ser folk dig som normalbygd, vilket du också är när du väger 55 kg, på en 1.59 cm kropp. En o-självsäker person kommer alltid hitta fel på sig själv, och visst kan man försöka ändra på sig, men det bästa är egentligen att bara försöka ändra sin inställning. [y]

Jag har hört att man ska stå framför spegeln och säga "jag har en fin kropp" och tillsist ska man ha matat in det tillräckligt många gånger, så att man helt enkelt tycker det! Försök att fokusera på det positiva med dig själv, istället för det negativa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu får ni se om det är nå mycket eller.

Min mage.

IMGP9394.JPG


   
SvaraCitera

att du skulle ha en "stor putmage" trots en vikt på 55 kilo låter inte särskilt sannolikt. :c för övrigt så ser alla olika ut, och det är bara att acceptera det liksom.. så länge du inte äter onyttigheter i groteska mängder dagligen, aldrig rör på dig och så vidare, så tycker jag att du ska försök acceptera dig själv som du är istället. [y]


   
SvaraCitera

Småät frukt och grönt, spring en timme varje dag. Då blir det svårare att gå upp i vikt igen i och med den höjda metabolismen.


   
SvaraCitera

Nattalia:

159

Nattalia:

och väger 55.

=

Image


   
SvaraCitera

Helvete.

Hursomhelst. Du lär se ut som Herman Hedning. Men det är lungt. Vissa gillar det på gymnasiet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nattalia:

Hur ska jag få en PLATT mage.

Man kan inte pubktförbränna, så snöra på dig joggingskorna och ut och spring! Du måste även göra situps, kanske du även behöver tänka över dina mavanor? 🙂


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera