Aviseringar
Rensa alla

Gå ner i vikt fort?


Ämnesstartare

Tips på hur man går ner i vikt ?
Måste gå ner!


   
Citera

sluta ät, börja träna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sluta äte har ja redan gjort


   
SvaraCitera
Kudhos

släpp gaffeln, och ta på dig ett par jävla skor. VET DU HUR DE SER UT? VET DU HUR SKORJÄVLARNA SER UT DIN ÄCKLIGAGIBBTJOCKIS?! DU TAR DE FACKIN AWESOME SKORNA OCH SÄTTER DE PÅ DINA FETA FÖTTER.

SEN GÅR DU UT OCH SPRINGER. INTE TILL DONKEN, ELLER TILL NÅGOT JÄÄÄÄÄVLA INTERNET CAFÉ. DU SPRINGER RUNT. RUNTMOTHERFACKINGRUNT.

[mad][mad][mad][mad][mad]

då blir du smal som en pingla :3


   
SvaraCitera

PallarInte:

sluta äte har ja redan gjort

smart


   
SvaraCitera

gått ner 3 kilo genom att vara sjuk i 2 veckor då jag saknat aptit. testa det [y]


   
SvaraCitera

tycker det känns ganska obvious hur man går ner i vikt. Man förbränner helt enkelt mer energi än man stoppar i sig. Sen finns inga "måsten" inom viktnedgång om man inte börjar närma sig 30 i BMI, vilket inte är många som gör.


   
SvaraCitera

hade jag vart längre hade jag slutat äta, men slutar jag äta växer jag inte.
sucks to be me.


   
SvaraCitera

ursäkta att jag kom in på mig sj, återigen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:

släpp gaffeln, och ta på dig ett par jävla skor. VET DU HUR DE SER UT? VET DU HUR SKORJÄVLARNA SER UT DIN ÄCKLIGAGIBBTJOCKIS?! DU TAR DE FACKIN AWESOME SKORNA OCH SÄTTER DE PÅ DINA FETA FÖTTER.

Kudhos:

SEN GÅR DU UT OCH SPRINGER. INTE TILL DONKEN, ELLER TILL NÅGOT JÄÄÄÄÄVLA INTERNET CAFÉ. DU SPRINGER RUNT. RUNTMOTHERFACKINGRUNT.

då blir du smal som en pingla :3

Hahahhahaha! du vet inte hur jag ser ut ? :S


   
SvaraCitera
Kudhos

PallarInte:

du vet inte hur jag ser ut ? :S

Du jag vet mycket. Men jag kollar på ditt namn, PallarInte, och ser att du är en internetchipsätande knubbis som har tillräckligt med kärlekshandtag för hela hell's angels.


   
SvaraCitera
Kudhos

PallarInte:

du vet inte hur jag ser ut ? :S

Du jag vet mycket. Men jag kollar på ditt namn, PallarInte, och ser att du är en internetchipsätande LOSER SOM GER UPP och har tillräckligt med kärlekshandtag för hela hell's angels.


   
SvaraCitera

Skippa kolhydraterna och ät riktigt jäkla fet mat.


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

30 i BMI, vilket inte är många som gör.

[blush] BMI 29.8
jag är en tjockis 🙁


   
SvaraCitera

PallarInte:

sluta äte har ja redan gjort

då lär du börjagå ner i vikt[y]


   
SvaraCitera