Aviseringar
Rensa alla

Gå ner i vikt-sida


Ämnesstartare

vet ni nån sida där man t.ex kan fylla i startvikt, målvikt osv, när man tränat och vad man ätit osv. ungefär som alla dessa giviktkoll.se, viktklubb och blablabla bara att det INTE KOSTAR

? [smile]


   
Citera
Ämnesetiketter

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

http://anamia.mylava.net/

Vilken jävla cpsida, att det ens finns en sånn! [shake] Sick.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Om du är här trots att du inte har en ätstörning kommer du bli raderad som medlem utan varning."

Är det ett skämt eller? Lol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och, så att ni förstår, så är jag inte ytterliggare ett ÄS-barn, jag har en sund syn på min kropp och jag vet mycket väl att jag är normalviktig - jag ser inte mig själv tjock i spegeln. Okej? [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nickynamo:

[tired][mad]

Kittieh:

Är det ett skämt eller? Lol.

XD

Kittieh:

Och, så att ni förstår, så är jag inte ytterliggare ett ÄS-barn, jag har en sund syn på min kropp och jag vet mycket väl att jag är normalviktig - jag ser inte mig själv tjock i spegeln. Okej? [y]

Haha, skojade lite bara!


   
SvaraCitera

Kittieh:

Är det ett skämt eller? Lol.

nöp.. de tar det nog allvarligt. man hör inte hemma där om man inte har en ätstörning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gethsemane:

nöp.. de tar det nog allvarligt. man hör inte hemma där om man inte har en ätstörning.

dålig sida


   
SvaraCitera

Kittieh:

dålig sida

verkligen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gethsemane:

nöp.. de tar det nog allvarligt. man hör inte hemma där om man inte har en ätstörning.

Du menar att de som har ätstörningar ska få uppmuntran till att fortsätta, låter super enligt mig.


   
SvaraCitera

Sponsorn:

Du menar att de som har ätstörningar ska få uppmuntran till att fortsätta, låter super enligt mig.

nej, men vissa där lever för din ätstörning och ha gjort halva sitt liv, eller mer. de kan liksom inte komma ifrån det.. tror nog att en sådan sida kan vara en tröst för dom. att de får prata med andra som har det likadant...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade ett sånt program på datorn förut, men det är raderat nu!
Googla [y]


   
SvaraCitera

http://www.kalorier.nu har jag för mig att man kan registrera vikt, vad man ätit, hur mycket man tränat osv och sedan få fram statistik och diagram, om man äter tillräckligt/för lite/för mycket/fel. Väldigt behändigt, om du frågar mig. ;3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dewster:

ndigt, om du frågar mig. ;

tack! ska kolla 😀

lejonmamman:

ram på datorn förut, men det är raderat nu!
Googla

okej, ehh.. vet du vad programmet heter ? 😀


   
SvaraCitera

Kittieh:

tack! ska kolla 😀

Varsågod!

Man ska ju kunna få fram t.om. procent på protein/kolhydrater och allt möjligt, jättesmart ju. Använde det mycket i skolan, när vi skulle analysera vår kost och motion och sådant. :3


   
SvaraCitera