Aviseringar
Rensa alla

Gå ner i vikt tillsammans


Ämnesstartare

Du behöver absolut inte gå ner 10-15 kg. Den vikt du har nu ligger inom normalviktsspannet, och en drastisk viktnedgång kommer bara skada din kropp (och eventuellt din psykiska hälsa).

Ät sötsaker med måtta och försök röra på dej dagligen. Om du inte vill lyssna på oss, tala med din skolsköterska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kände likadant när jag var 16 år. Vilken hemsk tid. Du kommer över det. Fokusera på viktigare saker istället. Du behöver inte gå ner i vikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

I mina ögon är du.. [no-no]

haha vrf

S3ON:

Okay, inga fettvalkar på sidorna dårå som hänger ner över tighta jeans alltså?

det kan även smala personer ha. särskilt tjejer då tjejer naturligt ska vara "kurviga" där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är 178 typ och väger 69, vägde typ 72-73 förut [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Okay, inga fettvalkar på sidorna dårå som hänger ner över tighta jeans alltså?

Det är ju snyggt ju, till en viss grad! Mer goa rundare magar på tjejer, mycket mysigare att vila huvudet mot.

175 eller 165 är den snyggaste kroppsformen på bilden ovan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Jag är 178 typ och väger 69, vägde typ 72-73 förut [crazy]

har du gått ned med flit?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

har du gått ned med flit?

Nja, slutade att äta onyttiga grejer [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag letar efter folk att gå upp i vikt med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har tänkt efter lite.. 15kg är kanske lite mycket att gå ner. Jag är inte direkt ute efter att väga ett x antal kg. Dessutom vet jag att jag bara är 16 år än så länge och måste vara försiktig. Jag har aldrig kallats fet eller ful av människor omkring mig. Som alla säger, det är insidan som räknas.. Visst, jag håller med. Men är man inte nöjd med sitt utseende eller saknar självförtroende så hjälper insidan inte heller[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Jag letar efter folk att gå upp i vikt med.

Viljan att gå upp i vikt är en önskan hos fler människor än vad många tror!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

naturligt ska vara "kurviga" där.

Men då har de la endå jeansen över va..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är det specifika i antalet kilon.. vet du att du kommer vara nöjdare med din kropp då eller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjejer får inte gå ned i vikt för då drabbas de av ätstörningar och sedan är hela livet kört.


   
SvaraCitera
Sonya

Ge dig ut o spring bara och drick mycket nyttig smoothie [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sonya:

Ge dig ut o spring bara och drick mycket nyttig smoothie

Kom precis hem från träningen. Varje måndag 150 min på friskis (2 pass) tisdagar 75min, torsdagar 75min, fredagar 75min, och söndagar 75 min, Har tränat så i 2 terminer. Mår skit bra av det[bigsmile] lite svårt att hinna med läxorna ibland bara..


   
SvaraCitera