Aviseringar
Rensa alla

gå till beachen och sola


Uh... Känner mig som en strandad säl när jag ligger och rullar runt på handduken i endast en minimala bikini:/ But à girl gotta do what she has To do! Haha blir inte ens brun... Men måste juuh försöka 


   
SvaraCitera

kulturmarxisten: jag gick ut, då började jag blöda näsblod helt random så gick ingen. Mina händer var helt tänkta av blod .... Jag undrar vad folk som såg mig på väg tillbaka tänkte

Varför? Låter ju inte bra! Blodbrist eller snarare järnbrist?


   
SvaraCitera

Lounge:

låter ju inte bra det där

nä, men det är okej


   
SvaraCitera
penja

kulturmarxisten:

jag gick ut, då började jag blöda näsblod helt random så gick ingen. Mina händer var helt tänkta av blod .... Jag undrar vad folk som såg mig på väg tillbaka tänkte 

Åh, sånt har hänt mig med.. En gång på bussen. Fick offra en sjal 

BlueViews:
Uh... Känner mig som en strandad säl när jag ligger och rullar runt på handduken i endast en minimala bikini:/ But à girl gotta do what she has To do! Haha blir inte ens brun... Men måste juuh försöka 

Vill bli brun direkt 🙁 känner mig blek fortfarande efter några timmar ute. Men, man ser lite linje efter bikinitrosorna iaf! 


   
SvaraCitera

Yamaha 125 biker:

Varför? Låter ju inte bra! Blodbrist eller snarare järnbrist?

Vad för mat innehåller mkt järn?


   
SvaraCitera

penja:

Åh, sånt har hänt mig med.. En gång på bussen. Fick offra en sjal 

Vill bli brun direkt 🙁 känner mig blek fortfarande efter några timmar ute. Men, man ser lite linje efter bikinitrosorna iaf! 

Jo det e sant... men benen ser fortfarande ut som mozzarella:/ 


   
SvaraCitera

penja:

Åh, sånt har hänt mig med.. En gång på bussen. Fick offra en sjal 

Vill bli brun direkt 🙁 känner mig blek fortfarande efter några timmar ute. Men, man ser lite linje efter bikinitrosorna iaf! 

Det var så kul. Jag gick helt lungt med händerna nerblodade kände mig som en hitman :p 


   
SvaraCitera

Göre!!


   
SvaraCitera

kulturmarxisten: Vad för mat innehåller mkt järn?

Bland grönsaker bl a persilja. Annars inälvsmat typ lever o blodpudding är rena järnbomben.

Annars kolla in den här länken (lite seg): Bildserie över järnrika livsmedel


   
SvaraCitera
penja

BlueViews:

Jo det e sant... men benen ser fortfarande ut som mozzarella:/ 

Åh det är gott. Blev sugen på mozzarella! Tja mina är lite mindre vida, tofu kanske? Men har typ konsistensen av mozzarella haha 


   
SvaraCitera

penja:

Åh det är gott. Blev sugen på mozzarella! Tja mina är lite mindre vida, tofu kanske? Men har typ konsistensen av mozzarella haha 

Haha om du ser mina ben kmr mozzarella suget garanterat försvinna...:p säg till om du behöver få bort suget 


   
SvaraCitera
penja

BlueViews:

Haha om du ser mina ben kmr mozzarella suget garanterat försvinna...:p säg till om du behöver få bort suget 

Erbjuder du mig bilder på dina lår? 😉 Nejdu, jag äter hellre mozzarella än försöker ta bort suget. Tror för övrigt att vi har halloumiost hemma också. Bör kanske grilla ikväll. 


   
SvaraCitera

Bada, slösa inte det fina vädret med att sitta inne framför nån skärm.


   
SvaraCitera

penja:

Erbjuder du mig bilder på dina lår? 😉 Nejdu, jag äter hellre mozzarella än försöker ta bort suget. Tror för övrigt att vi har halloumiost hemma också. Bör kanske grilla ikväll. 

Haha aldrig! Men de kan alltid hemsöka dej i dina drömmar om du vill bli av med suget! Grilla? Utan mig att käka att upp all körv:p


   
SvaraCitera

vågar inte sola

var jättefint väder hela dan och varmt och helt molnfritt

när jag slutade jobbet kl 15 var det disigt och nu är det en del moln 🙁

är typ storm också.........

varför blir vädret nästan alltid sämre på eftermiddagen?


   
SvaraCitera