Aviseringar
Rensa alla

Gå upp i vikt


Ämnesstartare

Hej!

Har läst väldigt många trådar där folk vill gå upp i vikt och de vanligaste svaren är "börja styrketräna" eller liknande. Visst, det är ett jätte bra tips, men jag vill gå upp i vikt genom att öka fett.

Har alltid varit några kilon underviktig och nu börjar jag bli rejält less att få höra hur smal man är. Jag har komplex för det, och nu ska det inte längre få störa mig utan jag ska ta tag i det. Kan låta konstigt att jag vill öka fettmängden, men går även på gym 2-3 gånger i veckan.

Någon som har några tips? Gärna tips på bra mat och hur många mål osv man ska äta per dag.


   
Citera

vill oxå ha tips så ja kan lägga på mig lite trött på o va smal


   
SvaraCitera

Ät mer av allt. Gärna kaloristinna saker som man lätt kan äta mycket av, typ nötter och grädde och såna saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Ät mer av allt. Gärna kaloristinna saker som man lätt kan äta mycket av, typ nötter och grädde och såna saker.

ja men då jag fortfarande bor hemma hos mina föräldrar är det svårt att tvinga hela min familj att äta fet mat. Men ska försöka.

Tycker tyvärr inte om nötter.

Men tack ialalfall! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Fox boy:

vill oxå ha tips så ja kan lägga på mig lite trött på o va smal

Ja, om du skulle få hjälp eller tips får du jätte gärna skriva dom till mig! 🙂


   
SvaraCitera

eliasson:

Ja, om du skulle få hjälp eller tips får du jätte gärna skriva dom till mig! 🙂

Absolut.
Du kan ju köpa gainer.


   
SvaraCitera

eliasson:

ja men då jag fortfarande bor hemma hos mina föräldrar är det svårt att tvinga hela min familj att äta fet mat. Men ska försöka.

Du behöver ju inte tvinga dem, räcker med att du äter mer. Be dem handla hem en massa skit och släng i dig bara.


   
SvaraCitera