Aviseringar
Rensa alla

Gå upp i vikt


Ämnesstartare

Ja e så jävla less på att va smal, måste gå upp i vikt, äter som fan men inget händer. Vad ska jag göra, fan desperat.
Har smal midja armar ben allt, ser förjävligt ut fyller inte ut några jeans alls. OCh har ja tighta ser de knasigt ut.

Hjälp mig 😛


   
Citera
Ämnesetiketter

rök på


   
SvaraCitera

Du kommer att lägga på dig tids nog, var glad så länge du har bra ämnesomsättning.


   
SvaraCitera

Vara smal är ju åtminstone inte någon nackdel. Om man jämför med att befinna sig i andra änden av skalan.

Tycker du borde vara glad åt din ämnesomsättning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Vara smal är ju åtminstone inte någon nackdel. Om man jämför med att befinna sig i andra änden av skalan.

Hellre smal än tjock ja, men man vill ju inte vara smal heller. Ja väger lixom 64 kilo och är 176cm, de låter inte så lite men om ja kollar mig i spegeln ser man mina nyckelben och lite av revbenen, sen har jag liten benstomme och skit


   
SvaraCitera

Kan donera fett till dig om du vill.


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

vara smal är hett [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Umgås med Gugge och Sad en helg så lägger du nog på dig. Talar av egna erfarenheter, haha.

Image


   
SvaraCitera

robin15:

Hjälp mig 😛

Börja träna, kostar inte mycket alls. Och gå till någon lekpark när du ska göra pull-up (Lyfta upp dig själv).

Framförallt, musklerna bildas i köket(när du äter nyttigt och små portioner) och när du vilar, inte i gymmet.


   
SvaraCitera

robin15:

Ja väger lixom 64 kilo och är 176cm

Har en kompis som är lika lång, och väger mindre. Han ser inte supersmal ut.


   
SvaraCitera

Manlig:

Umgås med Gugge och Sad en helg så lägger du nog på dig. Talar av egna erfarenheter, haha.

[love]


   
SvaraCitera

robin15:

Ja väger lixom 64 kilo och är 176cm

Jag väger 65 kilo och är 188 cm. Klaga inte.


   
SvaraCitera

robin15:

Ja väger lixom 64 kilo och är 176cm,

Jag tror du är för självkritisk. Umgicks med en kille som var lika lång som du men -10 kg. Han var ganska smal. Umgås med en annan kille som är 195+ och väger 70. Han är smal men det ser inte störtlöjligt ut. 64 kg till 176 cm är väl... smalt men normalt? Sen att alla kroppar lägger vikt på olika sätt, men jag tror du behöver lära dig att älska dig som du är.


   
SvaraCitera

+ killar som är 172 kan väga 52 kg utan att se jättekonstigt smala ut, är övertygad om att du är normal med normalt snygg kropp.


   
SvaraCitera