Aviseringar
Rensa alla

Gå upp i vikt


Ämnesstartare

Postorderhoran:

+ killar som är 172 kan väga 52 kg utan att se jättekonstigt smala ut, är övertygad om att du är normal med normalt snygg kropp.

kanske, men de e stört för en polare som väger 2 kilo mer än mig han har större armar, större lår och större midjemått än mig.
Ja kan nå runt mina lår med händerna lixom 😛 ja väger väl normalt men min kropp är endå fett smal. Så jävla drygt :/


   
SvaraCitera

Sluta va' äs.


   
SvaraCitera

robin15:

kanske, men de e stört för en polare som väger 2 kilo mer än mig han har större armar, större lår och större midjemått än mig.
Ja kan nå runt mina lår med händerna lixom 😛 ja väger väl normalt men min kropp är endå fett smal. Så jävla drygt :/

ät som fan och bodybuilda. börja ät p-piller, det får man hull av.


   
SvaraCitera

Bajwa:

små portioner

Varför?


   
SvaraCitera

Ett tips är att äta regelbundet, hjälper både om man ska gå upp/ner i vikt.

Annars kan du väl bara sitta på Donken hela dagarna?
Fast Sveriges Donken får inte ha så mycket onyttigheter så planera en resa till ''världens bästa land'' x')


   
SvaraCitera

Image

Möms![chocked]


   
SvaraCitera

Att vara för smal kan vara ett helvete.
Vissa blir man bättre med tiden utan att ha gjort särskilt mycket alls, vissa blir bättre när de verkligen gått in för det och andra blir aldrig särskilt mycket bättre.
Ha tålamod. Ät regelbundet, mycket och helst nyttigt.


   
SvaraCitera

Buddah:

Har en kompis som är lika lång, och väger mindre. Han ser inte supersmal ut.

Alltid olika.


   
SvaraCitera

Istäcke:

Alltid olika.

Fast en kille har ingenstans att "gömma" vikten som en tjej har. (Kurvor)

Om trådskaparen skall väga mer, och samtidigt se smalare ut, får han gömma allt fett i huvudet ;p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Om trådskaparen skall väga mer, och samtidigt se smalare ut, får han gömma allt fett i huvudet ;p

Samtidigt se smalare ut? De är väl de sista jag vill.. Vill ha lite hull, som en normal människa.


   
SvaraCitera

robin15:

Samtidigt se smalare ut? De är väl de sista jag vill.. Vill ha lite hull, som en normal människa.

Pratade inte med dig, utan om dig. Dementerade Istäckes uttalande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jasså de säger du skäggmurra


   
SvaraCitera

robin15:

64 kilo och är 176cm

Du är 3 cm längre än jag och väger 12 kg mer.

robin15:

OCh har ja tighta ser de knasigt ut.

Vadå det är ju fashion nowadays?


   
SvaraCitera

Brukar bli bättre när man passerat 20. Då undrar man var faen allt magfett och boobs kom ifrån.


   
SvaraCitera

Pasta, nötter, olivolja. Styrketräna tre gånger/veckan. Är var tredje timme. Kör knäböj. Helkroppsövningar.

GOMAD: Fyra liter mjölk per dag, tills du uppnått din idealvikt.

Det fungerar.


   
SvaraCitera