Aviseringar
Rensa alla

Gå upp i vikt


Ämnesstartare

Tja, ja äter som ett djur, rör på mig på jobbet 5 dagar i veckan, gör lite armhävningar och sånt basic hemma ibland sen på sommarn håller jag på med typ bandy eller fotboll, men ja blir inte bitigare eller går upp i vikt, mina nyckelben känns som fan känns som de bara är nått lager hud som täcker dom, mina skulderblad sticker ut och har hängiga axlar, Smal benstomme, ben, handleder är smal överallt, fettet sätter sig inte. Endå Äter jag mycket mat och nästan bara husmanskost, men lite extra fett i varenda maträtt. Dricker ofta mjölk.. Äter inte mycket godis eller andra sötsaker.. Har vart lidande av de här problemet i över 10 år nu, kan inte gå upp i vikt. Nu på senaste tid har ja försökt att träna och äta rätt och mycket.. Men jag går fan inte upp.. Vägrar fan att ha de såhär, ja äter bra, tränar alltid på något vänster, men när fan ska ja bli större?
Är 177cm lång och väger lixom 64kg.. Orkar verkligen inte med de här, är som en 15-16 åring i storlek. Man mår inte bra av de här.

Hjälp mig tack


   
Citera

Har haft samma problem, var först för något halvår sedan jag började gå upp i vikt. Fortsätt att käka bara, matsmältningen lugnar nog ner sig så småningom.


   
SvaraCitera

Herregud, jag hade dödat för din vikt...
Jag är 173 cm lång och väger ~50kg.

Du har ju helt normalt BMI [confused]


   
SvaraCitera

Du äter nog inte lika mycket som du tror eller så rör du på dig mer än du tror.


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

robin15:

Hjälp mig tack

Om du bara vill gå upp i vikt för viktens skull så börja lyft skrot. Muskler väger mer än fett och ser så väldigt mycket bättre ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

StenenSven:

Herregud, jag hade dödat för din vikt...
Jag är 173 cm lång och väger ~50kg.

Du har ju helt normalt BMI

Aa men de e de som jag inte fattar.. Ja väger väl typ normalt lite under kanske, men ja tycker jag är sjukt smal. Eller jag är de när ja jämför med andra, känner mig fett smal när jag kollar mig i spegeln.
Asså jag väger väl kanske normalt men vart sitter vikten lixom? Ja är ju inte krallig, visst ja har alltid tränat så ja har väl muskler men känner mig fortfarande klen och har ju inte stora muskler alls.. Grejjen e ja har alltid legat i samma styrkeklass eller vad man ska säga de bland polare i min ålder, har aldrig vart den svaga som inte pallar nått, har mer legat på normalt, även fast mina polare nästan alla är större än mig kroppsmässigt.. Förstår mig inte ett skit på de där känns bara skumt. Man ses ju lite som en pajas när man e smal, hatar de, sänker självförtroendet som fan..
Känner mig skitsmal i jeans mina lår är skit smala, sen mina vader är som en bruds typ, smal benet sticker typ ut lite, har så jävla lite fett..
Äter ju lixom bara sån mat man borde gå upp i vikt av, och äter alltid mycket. När fan ska min höga ämnesomsättning bli normal så man kan se ut som en normal människa. Inte som en anorexia pajas som inte äter. Känns som folk kollar snett på en när man är smal, man får ju flipp... Självförtroendet suger.. känner mig bara ful hela tiden..
Är en sån som skiter i de mesta va folk tycker, går ju inte och gråter precis, men man lackar ju.. De mesta är för jag själv inte vill se ut som en liten snorunge..

Jaja hoppas någon fattar, skriver ju som en tattare..


   
SvaraCitera