Aviseringar
Rensa alla

Gå upp i vikt, äta mycket kolhydrater eller träna och äta hälsosamt?


Ämnesstartare

madfox:

hm... Nja. Beror på hur mycket han äter när han bulkar. Man kan faktiskt gå upp typ 5kg i månaden om man ligger i. På 12 månader blir det 60kg...

hahaha är du grovt störd? De finns inte en människa i världen som kan dubbla sin kroppsvikt på 1 år genom att deffa


   
SvaraCitera

madfox:

Det handlar inte om ämnesomsättningen. Smäller man i sig tillräckligt många kalorier så går man upp i vikt.

okej så simmaren från usa som äter 15 000 kalorier per dag kan du förklara för mig varför han inte blir smäll fet för? Och säg inte att han tränar bort 15 000 kalorier för det skulle jag vela se en person göra 🙂


   
SvaraCitera

oj ursäkta det var bara 12 000 kalorier per dag han åt 🙂 men endå det är ju bara 6-4 ggr så mkt som en vanlig svensson.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lillemor:

Jag är 182 cm lång och väger cirka 57 kilo, det klassar jag som underviktig.. Är kille

När jag började min träning var jag 187 cm lång och 62kg.
Efter 1.5 års träning och Pro mass gainer efter varje gympass, väger jag 75-76kg i princip enbart muskler 😛


   
SvaraCitera

jagärjagointedu:

äter 15 000 kalorier per dag

Förstår inte varför man ska vräka i sig som en jävla gris men visst, han kanske lyckas med det....

1kg är ju 7000kcal ca.


   
SvaraCitera

madfox:

1kg är ju 7000kcal ca.

mm men har du hög ämnes om sättning så kan du äta mer utan att gå upp som tex han här:

han äter ca 12000 kcal och han är inte fet. Så har man bra ämnes omsättning så kan man äta en hel del utan att gå upp i vikt.


   
SvaraCitera

Tvivlar starkt på att nån har BMR på 12000 kcal/dag... en på miljonen kanske. En elitidrottare däremot, men TS är knappast på den nivån


   
SvaraCitera

robin15:

genom att deffa

du är ett tard. bulka fattar du väl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jagärjagointedu:

mm men har du hög ämnes om sättning så kan du äta mer utan att gå upp som tex han här:

han äter ca 12000 kcal och han är inte fet. Så har man bra ämnes omsättning så kan man äta en hel del utan att gå upp i vikt.

stört han har typ samma kropssform som mig, asså han e ju biffigare, men typ biffig vid axlarna o de, sen smala armar, asså handled o sånt.


   
SvaraCitera

madfox:

Tvivlar starkt på att nån har BMR på 12000 kcal/dag... en på miljonen kanske. En elitidrottare däremot, men TS är knappast på den nivån

en elitidrottare brukar ligga på ca 8000 kcal / dag men han ligger på 4000 mer ^^

robin15:

stört han har typ samma kropssform som mig, asså han e ju biffigare, men typ biffig vid axlarna o de, sen smala armar, asså handled o sånt.

jo han har nog skapligt bra ämnesomsättning 🙂


   
SvaraCitera

jagärjagointedu:

men han ligger på 4000 mer

Ja, men trådskaparen är ju verkligen inte ens i närheten av så biff som den killen. Man kan ju inte trycka i sig mat för 12 000kcal och förvänta sig att man ska bli lika snygg och muskulös som en elitidrottare. Menar du om att ett fetto hade tryckt i sig chips, coca cola och choklad för 12000 kalorier varje dag så hade han blivit som en elitidrottare i kroppen om han bara spenderade lite tid med skivstång? I dont think so. Man måste lista ut hur ens egen kropp funkar, man kan ju inte kopiera någon annans matschema bara för att det funkar för dem. Det är rent ut sagt idioti att ens överväga att från att ha ätit (förmodligen) ca 2-3000 kcal om dagen tvärbyta till 5 gånger så mycket! Sorry, men jag tror verkligen inte trådskaparen lär uppnå de resultat han vill genom att äta så mycket han bara orkar.

Men lycka till.. de kanske söker nya deltagare till tjockholmen om nåt år.


   
SvaraCitera

ät hamburgare och pizza och träna fotboll [y]


   
SvaraCitera