Aviseringar
Rensa alla

Gå upp i vikt innan mens


Ämnesstartare

Brukar man det?:s har gått upp två kilo nu och vet att jag snart kommer få den,, eller hur äre?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

du kanske äter mer innan mensen [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill minnas att vikten växlar med några kilo upp och ner i och med menscykeln, men har ingen specifik koll. Ska ha med vätska i kroppen att göra i vart fall och du behöver nog knappast oroa dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har aldrig hänt för mey iaf ;<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man brukar äta mer sötsaker då, så det beror antagligen på det.


   
SvaraCitera

vet iaf att magen kan kännas lite svullen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

betyder det att alla tjocka tjejer är på väg att få mens och att alla smala tjejer precis haft, eller?[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja det beror på att kroppen binder massa vatten innan mensen. Helt normalt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blir så, blir fett djävla tjock typ 1 vecka innan mens :s
rundare ansikte & ser tröttare ut... Kan ju ha med sömnen och aptiten/dieten att göra.
får gräva ire där ngn annan dag.


   
SvaraCitera

Jag brukar bli lite "tjockare" under mensen, då jag binder mer vatten än vanligt. Min diet är densamma, om inte lite annorlunda. Ena dagen är jag sugen på allt, men andra äter jag i princip ingenting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

betyder det att alla tjocka tjejer är på väg att få mens och att alla smala tjejer precis haft, eller?[shake]

precis så, du har fattat grejen! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

precis så, du har fattat grejen!

aa, men tycker oftast det är samma som är tjockisar, och samma som är smalla, betyder det att dom tjocka aldrig får mens men är väldigt nära och dom smala har mens hela tiden?[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

aa, men tycker oftast det är samma som är tjockisar, och samma som är smalla, betyder det att dom tjocka aldrig får mens men är väldigt nära och dom smala har mens hela tiden?[shake]

vet inte hur det är med alla andra men jag är smal och har ej mens hela tiden 🙁 kanske är jag ett speciellt fall [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

vet inte hur det är med alla andra men jag är smal och har ej mens hela tiden 🙁 kanske är jag ett speciellt fall

ah shit, jävla freak du måste va[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

ah shit, jävla freak du måste va[shake]

ska gå och kolla upp det idaf!!


   
SvaraCitera