Aviseringar
Rensa alla

Gå vidare


Ämnesstartare

Var goda ignorera det uppenbart uppenbara nyskapade kontot!

Jahapp... Vi var ihop i två år, och det sista året var det oerhört av och till etc. Inte särskilt bra. Nu har det gått över ett halvår sedan det tog slut, och jag kan fortfarande inte släppa det. (vilka kriterier måste man uppfylla för att ha "gått vidare"?)

Antar att man i alla fall inte bör få hjärtklappning vid tanken på personen. Ständigt kolla mobilen efter sms från den. Kontrollera att den inte är inne på msn. Tänka på den åtminstone 10ggr om dagen. Må illa vid tanken på att den går vidare.
etc etc etc.

Vad är det jag gör för fel? Varför kan inte tiden lappa över det här lite snyggt, som man har hört att den ska göra?

Någon som har någon fyndig/dryg/hjälpsam/onödig/schysst/medkännande/trist/deppig kommentar?


   
Citera
Ämnesetiketter

Du kanske bara behöver mer tid.

Men finns det ingen som helst chans att ni kommer bli ni igen, så föreslår jag att du tar bort dennes msn och nummer, för på så sätt sluta hoppas på något den vägen.


   
SvaraCitera

Förstår inte hur pojkar kan lämna sina flickvänner.. Känns mer uppenbart att flickor lämnar pojkar.. [wink]


   
SvaraCitera

i'd say försök sudda ut honom så mycket som möjligt ur ditt liv. då kan du inte kolla om han är inne på msn eller om du får ryck och vill ringa honom så kan du inte det osvosv. försök umgås med nya människor och uppskatta dig själv, du kommer träffa någon som är bättre, du kommer träffa någon överhuvudtaget (kan vara svårt att föreställa sig det till en början, men det kommer man göra)


   
SvaraCitera

du kanske vill komma över det för mycket?


   
SvaraCitera