Aviseringar
Rensa alla

Gå vidare efter ett förhållande


Ämnesstartare

Hej! Jag gjorde slut med min kille i januari för att det var så mycket bråk, jag älskar honom fortfarande och vill ha honom tillbaka. Men nu är det så att han är på G med en tjej. Och han säger till mig att han inte har känslor för mig längre, kan känslor verkligen ta slut på ca 4 månader?
Och jag vill verkligen vara kompis med honom men jag har svårt att acceptera att han har en "ny" och att han har gått vidare.

Skulle uppskatta om någon kan hjälpa mig, hur går man vidare från sitt ex, finns det något speciellt man kan göra eller något sånt? För just nu mår jag inte bra 🙁


   
Citera

Nu har du allt skitit i det blå skåpet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RakatKadaver:

Nu har du allt skitit i det blå skåpet.

Om man kunde gilla inlägg på den här sidan skulle jag gillat det här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gör saker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. skit i honom
2. skit i honom


   
SvaraCitera

Doubt:

Om man kunde gilla inlägg på den här sidan skulle jag gillat det här.

[party]


   
SvaraCitera

RakatKadaver:

Nu har du allt skitit i det blå skåpet.


   
SvaraCitera
time
 time

Du gjorde slut av en anledning. Du kan inte äta kakan och ha den kvar också, och givetvis kan man gå vidare efter fyra månader - jag vet folk som gått vidare mycket snabbare än så. Alla vill ha mänsklig närhet!


   
SvaraCitera

s-aandy:

Och han säger till mig att han inte har känslor för mig längre, kan känslor verkligen ta slut på ca 4 månader?

Ja.

s-aandy:

Och jag vill verkligen vara kompis med honom men jag har svårt att acceptera att han har en "ny" och att han har gått vidare.

Kommer inte funka.

s-aandy:

Men nu är det så att han är på G med en tjej.

Låt honom vara.


   
SvaraCitera

Människor är inga ägodelar som man kan kasta bort när man är trött på dem och sen ta tillbaka ett par månader senare när man saknar dem. gg wp


   
SvaraCitera