Aviseringar
Rensa alla

GAAAH! Skrivit 2 a4, allt borta


Ämnesstartare

Jo men vi är typ bästa vänner så hon kan inte bara dra i vilket fall som helst [crazy]


   
SvaraCitera

Sebbenen:

Smar väldigt mycket

Vad betyder det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ctrl + s my friend


   
SvaraCitera

ohYEA_:

ctrl + s my friend

Då sparar han ju hela sidan och förmodligen inte det han skrivit in... Och så är det cmd-s faktiskt! [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

Då sparar han ju hela sidan och förmodligen inte det han skrivit in... Och så är det cmd-s faktiskt! [cute]

Tänkte väl att han skrev på word eller nåt liknande med tanke på "2 a4" :>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu sa jag mått efter känsel så vet inte exakt hur mycket det var. men det var typ, ja, rätt mycket.[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sebbenen:

Nu sa jag mått efter känsel så vet inte exakt hur mycket det var. men det var typ, ja, rätt mycket.[zzz]

okej jag är väl bara cp men ctrl + A + ctrl + C, gör det rätt ofta.
Och förresten, om du skriver länge på en tråd och sen postar kommer tråden inte att skapas.. av någon skum anledning (nå bugg kanshi). Så copy-pasta alltid innan du skickar, eller skriv färdigt på notepad/anteckningar och klistra in det hit sen..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle varit toppen om jag visste det innan[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum PLUS/Relationer, Samlevnad och Kompisar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Jag tänkte likadant men han kom aldrig tillbaka.

Lite update....Jag snokade lite själv..
Upptäckte att hennes facebook var borta. Fan asså, har hon slutat med det? Varför är hon aldig inne på msn?:s

Sen slog det mig: Vänta nu lite...har hon?
Jag loggar in på min brorsas account o ser att hon faktiskt finns kvar.
Den jäveln har blockat mig på allt!!

Men ja väntar tålmodigt på att hon kommer tillbaks...[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sebbenen:

Ja vi hade rullat runt i gräset o hånglat och blivit smutsiga. Så hon gick in i duschen och bad mig följa med in o.o

Vafan skulle hon ha kläderna på för då? Ville hon inte att du skulle se henne naken eller vadå?

Ha som regel annars att tjejer är sjukt konstiga och att de kan få för sig att bara dissa en helt plötsligt för ingen anledning alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BUFFALO SOLDIER:

Ha som regel annars att tjejer är sjukt konstiga och att de kan få för sig att bara dissa en helt plötsligt för ingen anledning alls.

Men, vafan liksom..

Här kommer mitt utdrag från smsen ja precis hade me henne..:

S- jag
M - henna

S - Ljug inte nu! Varför är du sur :'(
M - Vill du veta? Är du verkligen säker?

S - Jag har bara försökt vara din vän..säg anledningen som är så hemsk att du blockerar mig på allt..ja bryr mig inte längre. jag bryr mig inte 😀
M - Sanningen är att ja inte är arg

S - Så varför blockerar du mig?
M - För att du stalkade mig på fb, var överallt. Jag orkade inte längre. Jag är inte ett dugg arg 🙂

(side notes: Jag stalkar verklige inte henne. jag kommenterade hennes bilder då och då precis som jag kommenterade andras. Hon tror bara jag var besatt av henne för det som hände)

S - Så vadå, du hade alltså tänkt blocka mig för alltid? Säga upp kontakten utan att säga ett skit? Schysst, bäst att inte skriva till nån annan på fb då, vill ju inte förlora alla mina vänner. Farligt med fb asså 🙂
M- Fine, om det får dig att må bättre så är ja arg, är du nöjd?
S - Visste det...varför?:s Vet att du inte är arg men på god väg så som jag håller på nu :). Sluta slingra dig från frågorna nu...

M - Nej ja orkar inte jag kan vara arg på dig eftersom du uppenbarligen vill det. Jag kommer bli klandrad för det i vilket fall som helst så det spelar ju ingen roll. Så ja är arg på dig, sluta prata med mig
S - Du förgyller mitt liv..(humor)..brist på respekt är vad det är, inget annat. Varje minut ja lever så gör ja dig en jävligt stor tjänst så sluta behandla mig som skit, jag är ingen jävla cuddlebitch.

(den här tjänsten ja snackar om är att hon hade sex med min killkompis som även är ihop med min tjejkompis, o ingen vet det förutom jag....Jag får ångest varje dag av att jag vill säga det och att de kan spela normala framför henne. Vill bara slå till båda två. Fittor är vad dom är.

Den där jävla hemligheten gnager på mig varje dag o ger mig ångest. Men så jävla lågt att säga, även om ja borde skita i de två eftersom de är as och ändå säga.

Sen går det inte att föra ett normalt samtal med henne då hon alltid börjar göra sig själv till ett offet o jag blir en bad-guy...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sebbenen:

Men så jävla lågt att säga, även om ja borde skita i de två eftersom de är as och ändå säga.

Hon verkar ju vara helt psykad så tycker du ska skita i henne. När det gäller hemligheten tycker jag att du bör berätta det eftersom du är kompis med tjejen också. Och ifall hon på något sätt skulle få veta det från tredje part, exempelvis den andra bruden, så kan det ju hända att hon blir sur på dig också för att du visste, men inte sa något.

Å andra sidan kanske du riskerar att förlora vänskapen med din killkompis om du berättar det och det kanske du inte vill, eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BUFFALO SOLDIER:

Å andra sidan kanske du riskerar att förlora vänskapen med din killkompis om du berättar det och det kanske du inte vill, eller?

Själva killkompisen är personen jag hatar mest i hela världen nu, vill hugga han med kniv :p (ta de inte bokstavligt). Hatar han mest av allt i hela världen så jag skulle inte bry mig så mycket...
Ja kan ju säga tack och hej till vår lilla sommarflirt iaf, men vill inte förlora henne som vän riktigt än...Hon har för stort plats i mitt liv så skulle kännas konstigt utan :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sebbenen:

Ja kan ju säga tack och hej till vår lilla sommarflirt iaf, men vill inte förlora henne som vän riktigt än...Hon har för stort plats i mitt liv så skulle kännas konstigt utan :/

Hon verkar dock inte vilja vara vän med dig, eller något annat heller, så tycker inte du ska bry dig om hennes känslor. Hon skulle ju heller inte ha något direkt att förlora på att sanningen kom fram.


   
SvaraCitera