Aviseringar
Rensa alla

Gaah!


Ämnesstartare

Blir så störd på killar ibland!

Som idag när jag och pojkvännen träffades för att umgås några timmar så kom han efter en stund in på att han ville att jag skulle "undersöka" han därnere, jag sa nej eftersom jag inte kände för det, ville umgås utan såntdär för en gångs skull! Men sen fortsatte han med att det skulle vara trevligt om vi kunde gå in på toaletten, jag sa nej även till detta. Då verkade han bli sur/besviken och han sa något i stil med "jaha men jag åker hem snart" precis som att får inte han nåt så blir han skitsur och bla bla. Han tjatar om bilder, om att jag ska göra det skönt för honom osv. Jag ställer upp och gör vissa saker för det mesta (han gör sällan detsamma för mig) men ändå tjatar han om mer, mer, mer!
Fattar inte varför killar tjatar om en sak HELA tiden, kan man inte bara vara, mysa utan att det ska bli för intimt? Men nee, allt ska handla om sex.

Aja, ville nog bara uttrycka min irritation.


   
Citera
Ämnesetiketter

Dumpa. Han låter som en omogen skitunge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Green_dreams:

Fattar inte varför killar tjatar om en sak HELA tiden

Och jag blir så störd när folk tjatar om att "alla killar är" eller "alla tjejer är". Dra inte alla över en kam...

OT: Tjata lite på honom att göra det skönt för dig också då om du nu vill det?
Och hur menar du med att han tjatar hela tiden. Är det varje gång han kliver innanför dörren till dig som han typ säger "Tjena, nu blir det snusk!" ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kråååkan:

Och jag blir så störd när folk tjatar om att "alla killar är" eller "alla tjejer är". Dra inte alla över en kam...

Menar såklert inte alla killar, men de jag har stött på är ungefär likadana så de flesta dårå.

kråååkan:

Är det varje gång han kliver innanför dörren till dig som han typ säger "Tjena, nu blir det snusk!" ?

Har sagt hur jag med vill ha det, han lovar men håller det ej. Nja, inte direkt men efter en stund så börjar han tjata om att det var längesen och bla bla bla. Sen håller det la i sig tills någon av oss ska hem.


   
SvaraCitera


[cute]


   
SvaraCitera

isola:

Dumpa. Han låter som en omogen skitunge.

mysa är ju det bästa som finns nästan [blush]


   
SvaraCitera

hjortpojken:

mysa är ju det bästa som finns nästan [blush]

men det blir ju helt fel om det är med en mupp


   
SvaraCitera

isola:

men det blir ju helt fel om det är med en mupp

menade ej till dig. höll med om det du skrev + la till det jag skrev, hon ska dumpa honom PGA mys är det bästa som finns och han verkar mysfientlig


   
SvaraCitera

hjortpojken:

menade ej till dig. höll med om det du skrev + la till det jag skrev, hon ska dumpa honom PGA mys är det bästa som finns och han verkar mysfientlig

bra. tänkte wtf, har den bitchen börjat kritisera mig lr [shake][shake]


   
SvaraCitera

isola:

bra. tänkte wtf, har den bitchen börjat kritisera mig lr [shake][shake]

näver. im with u söstra! hur var pizzan, ingen herpes än?


   
SvaraCitera

hjortpojken:

näver. im with u söstra! hur var pizzan, ingen herpes än?

Den var god, fast frös in halva ofc. Vet inte, men känner mig lite snorig [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Green_dreams:

"jaha men jag åker hem snart"

Skulle svara: "okej, gör så" och sedan ignorera honom tills han gått. Herregud, jävla fjanterier, vill han bara ha ensidigt sex (dvs inte ge saker tillbaka) och dessutom inte vilja vara med dig om du tackar nej, då är han väl ingenting att ha! Bara taskigt och avtändande när någon har sådana "förväntningar"[shake][tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

Skulle svara: "okej, gör så" och sedan ignorera honom tills han gått.

Jo det har jag gjort ett antal gånger. Han har då blivit sur men sen på kvällen har han hört av sig och beklagar sig över att han gör så. Och när han säger att han ska ändra på sig så tror man ju det men nu när man vet att det inte är så så får man la ta och tänka om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Green_dreams:

tänka om.

Ja, mitt inlägg var ju ganska nitiskt, menade inte att vara taskig mot dig. Det är din pojkvän som beter sig tokigt. Hans förväntningar på sex och dig känns verkligen osunda för ett förhållande, att han heller inte kan ta ett nej är ju bara obehagligt och taskigt. Som om ni inte kan göra annat tillsammans än ligga liksom. Du verkar mycket vettigare och det är bra att du inte låter honom bestämma över din kropp, men det där tjatet och beteendet från hans sida ger mig uppfattningen att du förtjänar något mycket bättre.[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

Det är din pojkvän som beter sig tokigt. Hans förväntningar på sex och dig känns verkligen osunda för ett förhållande, att han heller inte kan ta ett nej är ju bara obehagligt och taskigt.

Jo, detta är ju såklart inte roligt och det tär ju på självförtroendet med på nåt sätt. Han säger att han kan ta ett nej och blir inte besviken. Men när det väl händer så tjatar han om det och gör det mesta för att få det liksom. Men nu har jag snackat mer om han med detta, har sagt att om han inte sluta tjata så orkar jag inte längre vara tillsammans med honom för ett förhållande ska inte innehålla enbart tjat osv.
Så vid nästa möte så får vi se om det tar slut eller ej!

Och ja, jag förstod att du inte menade nåt illa [cool]


   
SvaraCitera