Aviseringar
Rensa alla

Gaganvändande


Ämnesstartare

Använder ni gag?

Vilka sorters och i vilken utsträckning? På vilket sätt?

Dela med er av både bra och dåliga erfarenheter!


   
Citera

Gag är najs...


   
SvaraCitera

Va? Jag hajarnte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men mer än så ville jag ju veta


   
SvaraCitera

Vad är det? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Antagligen munkavlar av olika slag som en sånhär ballgag


   
SvaraCitera

oralsex makes me gag :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MiloQ:

Använder ni gag?

Vilka sorters och i vilken utsträckning? På vilket sätt?

Dela med er av både bra och dåliga erfarenheter!

Vad har du själv för erfarenheter då?


   
SvaraCitera

Jag och min kille har en del, har testat ball gag och benspridare. Munspridare har vi också, skulle gärna prova nåt nytt om nån har tips


   
SvaraCitera

Trevligt på kvinnan så hon känner sig hjälplös


   
SvaraCitera
lusah

MiloQ:

Använder ni gag?

Vilka sorters och i vilken utsträckning? På vilket sätt?

Dela med er av både bra och dåliga erfarenheter!

Gags är både bra och dåligt. På ett sätt är det skönt att veta att man inte behöver tänka på vad man säger i stridens hetta om man säger så, å andra sidan blir det mer eller mindre obekvämt efter ett tag. Dessutom förnedrande eftersom man oftast inte kan hjälpa att man dreglar. Ballgag är väl den som är hyfsat bekväm, men det ska vara den varianten med flera remmar runt huvudet (under hakan och på varsin sida näsan också) så behöver den inte spännas så hårt och ändå så går den inte att få ut. Tro mig jag har försökt många gånger...

Andra gags som är effektiva på sitt sätt är ju pissgags/munspridare. En munspridare är en metallgrej som håller isär käkarna så man inte kan bitas. En pissgag är ett kort rör som sätts fast med remmar på liknande sätt som ballgagen, men den lämnar ju ett stort hål rakt in i munnen som man inte kan täcka för med tungan (därav röret som går en bit in i munnen). Båda de här gagsen hindrar ju en inte från att låta, men är man ordentligt bunden i övrigt så kan ju folk runtomkring stoppa in vad de känner för i munnen på en, eller bara få för sig att spotta rakt in.

Beror helt på vad det är för happenings du har planerat vilket som är bäst... Menade du att du skulle använda på dig själv eller skulle du sätta det på någon annan?


   
SvaraCitera

MiloQ:

Använder ni gag?

ibland..

MiloQ:

Vilka sorters och i vilken utsträckning? På vilket sätt?

en sån gummiboll med spänne runt huvudet..

men kräver väl oftast att tjejen kan lita på killen, inget man tar fram med ons kanske..? [crazy]


   
SvaraCitera

lusah:

En pissgag är ett kort rör som sätts fast med remmar på liknande sätt som ballgagen, men den lämnar ju ett stort hål rakt in i munnen som man inte kan täcka för med tungan (därav röret som går en bit in i munnen).

funkar bra för munknull? [rolleyes]


   
SvaraCitera

Haha, jag trodde ni menade en sådan här;

Image


   
SvaraCitera
lusah

karatekatten:

funkar bra för munknull? [rolleyes]

Tror nog inte riktigt det, ring-gagen funkar bättre för sånt! Röret är nog lite för smalt för att de flesta ska få plats! 🙂

Cherrylanes Luutra:

Haha, jag trodde ni menade en sådan här

Mnja, den lär ju inte hålla folk varken så tysta eller tillgängliga väl??


   
SvaraCitera