Aviseringar
Rensa alla

Gainomax Recovery


Ämnesstartare

Tja, funkar Gainomax Recovery bra som kosttillskott efter träningen? Har hört att det är väldigt mycket socker i dessa, och att man kan få diabetes om man dricker för många, är detta sant? ;o


   
Citera

min idrottslärare säger att en banan och ett glas mjölk är bättre , men det säger ju inte reklamen så jag vet inte .. men jag litar nog på min lärare !


   
SvaraCitera

wtf ta en burk tonfisk istället ! [wink] [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alex11:

wtf ta en burk tonfisk istället !

blä [n]


   
SvaraCitera

Kladdkakan92:

Tja, funkar Gainomax Recovery bra som kosttillskott efter träningen? Har hört att det är väldigt mycket socker i dessa, och att man kan få diabetes om man dricker för många, är detta sant? ;o

beror på träningsintensitet/form.. gör ingen direkt nytta om du löper 2 km och springer och köper dig en sån, plus att det är dyrt i längden. unna dig nån sån ibland istället, jag kör på gainer och whey. Ska även köpa in storpack av maltodextrin och protein och blanda själv. finns bra mycket billigare sätt!

lycka till!

/J


   
SvaraCitera
sincan

Kladdkakan92:

Tja, funkar Gainomax Recovery bra som kosttillskott efter träningen?

Svar: nej.


   
SvaraCitera

BIFFFFFF


   
SvaraCitera

Det funkar säkert men det är inte effektivt! Köp dig en Gainer. Inte en whey-100 om du inte äter för lite protein!


   
SvaraCitera

Kladdkakan92:

blä

tonfisk är FETTTTT gott!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla här som säger att det inte funkar, har ni egentligen någonting som kan backa upp det ni säger?


   
SvaraCitera

majkie2:

Alla här som säger att det inte funkar, har ni egentligen någonting som kan backa upp det ni säger?

Antagligen inte, det jag menade är att det är bättre att köpa en 4 kilos gainer istället för att köpa dessa SVINDYRA tetra-pack!

Snabbuträkning:

Säg att en gainomax recovery kostar 11kr (Lycka till att hitta dom så billiga[wink])

En gainer kostar runt 350 för fyra kg (Den räcker ca:44 gånger)

Säg att du då har använt gainomax recovery istället: 44x11=484kr
Därför sparar du en massa pengar. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snickaren:

Säg att du då har använt gainomax recovery istället: 44x11=484kr
Därför sparar du en massa pengar.

Jo självklart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kladdkakan92:

Har hört att det är väldigt mycket socker i dessa, och att man kan få diabetes om man dricker för många, är detta sant? ;o

Falskt, man kan inte få diabetes som resultat av hög sockerkonsumtion.
Möjligtvis som resultat av övervikt från hög sockerkonsumtion.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Drick en liter mjölk och käka lite socker istället. Mycket billigare.


   
SvaraCitera

Köp vassle protein och ta så du får i dig 15-30g protein.


   
SvaraCitera