Aviseringar
Rensa alla

Galna eller roliga? 😀


Ämnesstartare

Isac var inte den som klagade men han kände sig ändå tvungen när han såg att det låg en död människa i hans soppa, eller huvudet av en död människa flöt omkring i soppan.
Då kom Timmy ut från köket, han log lite mystiskt med en blodig kniv i handen.
"Var har du varit?" frågade Isac, då svarade Timmy; "Du vet när jag skulle ta och gå till kocken för att få pengarna tillbaka för den här dåliga soppan...", "På tal om det" avbröt Isac, "Jag hittade ett huvud i min soppa".
Plötligt kom kyparn ut från köket och skrek sig hes; KOCKEN ÄR DÖD, HANS HUVUD ÄR SAKNAT!
Isac kollade på Timmy med en arg blick, Timmy log till, ryckte på axlarna och sa: "Sorry, my bad".
Vakterna blockerade dörren, alla kypare, poliserna och vakterna sökte igenom Timmy & Isac utan att hitta något.
Dem gick hem till Delil och gömde bevisen där, Delil blev fängslad dagen senare.
Delil sa "JAG ÄR OSKYLDIG!" så dem släppte honom, samtidigt som han sa att han var oskyldig sa han även att Timmy & Isac gjorde det.
Polisen brände ner deras (Timmys & Isacs) hus till grunden på en gång, sen letade dem efter bevis.
"FAN!" skrek polismästaren, "dem är för smarta för oss dem brände upp alla sakerna innan vi hann söka igenom huset, nu är alla bevis förstörda!".
Isac & Timmy var på väg till Mexico, men Timmy hade inget pass så Isac blev "tvungen" att hugga Timmy i småbitar och sätta honom i en plastkasse i hans portfölj.
Väl på planet så höll Isac på att limma ihop Timmy, vilket gick lite dåligt, men en av dem som satt på planet var schysst nog att hjälpa honom, han var bygginstruktör på legoland.
När dem väl var framme var Timmy lite stel i kroppen, limmet hade torkat riktigt ordentligt, Timmy tappade sin sko när hoppade bungyjump från flygplanet, det var en jävla lång kö.
Säg vad ni tycker 😛


   
Citera
Ämnesetiketter

wtf


   
SvaraCitera

IsTiP:

Polisen brände ner deras (Timmys & Isacs) hus till grunden på en gång

IsTiP:

"FAN!" skrek polismästaren, "dem är för smarta för oss dem brände upp alla sakerna innan vi hann söka igenom huset, nu är alla bevis förstörda!".

?


   
SvaraCitera

Vart ligger det roliga?


   
SvaraCitera

Vad händer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHAHA

FYFAN så dålig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VA?!?!?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahah va kass


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fniss[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så jävla bäst [bigcheers]


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera

HELVETE TA BORT DET GRÖNA PÅ DEN DÄR JÄVLA HEMSIDAN BLIR HELT JÄVLA GALEN FAN


   
SvaraCitera

Förstklassigt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ganska bra


   
SvaraCitera