Forumet - Game Of Thrones

Game Of Thrones

7991 1 158

Spana också in:

ToxicWithaHintOfSteam:

Skådespelarna i serien är sjukt bra enligt mig annars hade jag inte brytt mig särdeles och bara läst igenom böckerna så fort som möjli

Ja, faktiskt. De fångar karaktärerna i böckerna på ett mycket bra vis, tycker jag.

Fan vad jag älskar Arya. Så jävla skön skitunge.
sincan:

JAAAAAAAAAAAAA

ÄR DET 9 AVSNITT = EN BOKJÄVEL?!

sincan:

LÄST DENNA?http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9170017271
OM INTE, varsegod, bland det bästa jag läst!

LÄR DIG LÄNKA SOM FOLK[tard]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

OKEJ SKALL
Budolicious:

vill inte läsa böckerna för att förstöra serien, man vet ju att de är bättre liksom.

passaro:

VERKAR SOM DET DOCK, ISF ÄR DE JÄVLIGT BRA PÅ ATT FIXA SKITEN PÅ 9 AVSNITT, IOFS ÄR DE EN TIMME LÅNGA SÅATTEEE

Läste böckerna först, såg serien sen. Serien är riktigt jävla bra, andra säsongen skiljer sig lite från böckerna men överlag så är storyn subtil nog för att jag inte ska känna att den dummats ner och att dom skippat skitmycket.

Böckerna är bättre på många sätt men serien är ändå hur bra som helst. Det finns vissa saker serien kan göra som inte böckerna kan, faktiskt.
Budolicious:

Visa oändligt mycket bröst? VILKET INTE SKA UNDERSKATTAS

Alltså när författaren berättar om något så går han alltid sjukt djupt in på det och förklarar inget specifikt. Man kommer sjukt mycket in i det eftersom att det är så mycket att leva sig in i, men vissa saker är mäktigare att verkligen se än tänka sig.

Som t.ex. bröst.
Riktigt bra jävla serie trots att serier i det stuket inte faller mig i smaken. Väldigt spännande är den också, älskar att följa karaktärerna och maktspelet. Gillar verkligen att de skapat en helt egen värld, det gör serien så mycket mer spännande än vad den redan är. Riktigt vackra scener (och människor, oftast, hah). Sjukt bra gjord, värd att titta några avsnitt i alla fall om man är skeptisk!