Aviseringar
Rensa alla

Game of thrones


Ämnesstartare

Alltså det var ett jävla massa tjat om den serien. Alla pratar och hetsar om den och folk blir provocerade när jag berättar att jag inte sett den. Nu har även roomien börjat titta och jag blir typ mer anti ju fler som hypar det... Men ändå nyfiken. Vad är grejen med den här serien? Varför är den så bra?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Nej, det är nog inte värt att ge en chans


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag brukar provocera folk genom att yttra att jag bara finner serien okej och att jag inte greppar hypen, det ger ungefär samma effekt kan jag tänka mig. känns i alla fall som jag är fel person att fråga. det är bra, men inte SÅ bra. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är en väldigt bra serie. Jag vet inte vad mer man kan säga än att du borde ge den en chans 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skrållan behövde en egoboost idag Rodnar 

2ij5ls7.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ply:
jag brukar provocera folk genom att yttra att jag bara finner serien okej och att jag inte greppar hypen, det ger ungefär samma effekt kan jag tänka mig. känns i alla fall som jag är fel person att fråga. det är bra, men inte SÅ bra. 

Hahha precis! Det känns inte som att serien omöjligen kan leva upp till allt det folk säger om den. Skulle säkert bara bli jättebesviken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skrållan är söt! 🙂 

Fingerprints:
Skrållan behövde en egoboost idag Rodnar 

2ij5ls7.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Hahha precis! Det känns inte som att serien omöjligen kan leva upp till allt det folk säger om den. Skulle säkert bara bli jättebesviken.

Vet inte riktigt vad du har hört. Den kan kanske vara lite överskattad, men det gör den inte till en sämre serie. Det är HBO trots allt! :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Vet inte riktigt vad du har hört. Den kan kanske vara lite överskattad, men det gör den inte till en sämre serie. Det är HBO trots allt! :p

Alla verkar tycka att den är helt magisk och ooootroligt braaaaa ååååh we we weh - typ.
Det är klart att min upplevelse av serien blir sämre om jag har förväntningar på den som den inte kan leva upp till.


   
SvaraCitera

Fingerprints: Ja

Den har allt. Dramatik, sex, snabba vändningar, tuffa karaktärer, coola repliker, vackra miljöer, konflikter, skotska dialekter, magi, intelligenta vargar, andra tuffa varelser och spänning då förstås. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Den har allt. Dramatik, sex, snabba vändningar, tuffa karaktärer, coola repliker, vackra miljöer, konflikter, skotska dialekter, magi, intelligenta vargar, andra tuffa varelser och spänning då förstås. 

ja, antagligen därför den attraherar så många.. Men hmm, aa jag vet inte.

Kim kom ut och berättade något om incest också idag, incest och våldtäkt. 


   
SvaraCitera

Bara sett ett avsnitt men det var inte så bra tycker jag. Amerikansk exotism över det hela.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Helt okej. Började titta, men fastnade inte helt och kände liksom inte att jag var sugen på att kolla vidare så la det åt sidan.


   
SvaraCitera

Fingerprints:

ja, antagligen därför den attraherar så många.. Men hmm, aa jag vet inte.

Kim kom ut och berättade något om incest också idag, incest och våldtäkt. 

Jepp, incest, våldtäkt och våld är även förekommande... och helt plötsligt undrar jag varför jag ser på serien. Det är nog för att den är så grym ändå!!!

OBS, vanligtvis föredrar jag långsamma och realistiska serier. Men Game of Thrones fångade mig med storm ändå. Jag kan inte tvinga dig att se på det, men rekommenderar väldigt mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Jepp, incest, våldtäkt och våld är även förekommande... och helt plötsligt undrar jag varför jag ser på serien. Det är nog för att den är så grym ändå!!!

OBS, vanligtvis föredrar jag långsamma och realistiska serier. Men Game of Thrones fångade mig med storm ändå. Jag kan inte tvinga dig att se på det, men rekommenderar väldigt mycket.

Alltså jag blir nyfiken och avtänd på samma gång, haha!


   
SvaraCitera