Forumet - Game of thrones

Game of thrones

2561 2 16

Spana också in:

Min favorit karaktär är Arya, dels för att hon är ung och kämpar emot det hårda livet och går emot könsroller mest i mina ögon, men även för att hon är sjukt badass. Jag är väldigt nyfiken åt vilket håll karaktären utvecklas, men jag skulle inte bli förvånad om hon dog. IRL är hon som spelar Arya en väldigt attraktiv tjej/kvinna i min ålder, så i framtiden har jag bestämt mig för att charma henne och gifta mig med henne.

MaximusPrime: Min favorit karaktär är Arya, dels för att hon är ung och kämpar emot det hårda livet och går emot könsroller mest i mina ögon, men även för att hon är sjukt badass. Jag är väldigt nyfiken åt vilket håll karaktären utvecklas, men jag skulle inte bli förvånad om hon dog. IRL är hon som spelar Arya en väldigt attraktiv tjej/kvinna i min ålder, så i framtiden har jag bestämt mig för att charma henne och gifta mig med henne.
Sant, haha. Hon är cool. Om du gillar hon som spelar Arya, Maise Williams tror jag hon heter, så vet du kanske att hon kommer spela en av huvudrollerna i filmen last of us? Pretty cool :D
Daario Naharis är bäst sen kommer Jon Snow, hatar samwell,hodor och sansa stark

Hela serien är ganska förutsägbar, Jon Snow kommer visa sig vara en targaryen osv, sista sista slutet kommer sluta med att Arya smyger upp bakom walder frey och viskar i hans öra the north remembers och dödar honom