Aviseringar
Rensa alla

Gameboy color - pokemon crystal.


Ämnesstartare

Vet att dt är ett gammalt spel men blev sugen. 🙂 Har klarat lite och kommit till route 40, där skaffar jag surf och har en pokemon som heter goldeen, den ska kunna surfa men när jag trycker på dens surf så står dt : A badge is required, asså att ett emblem krävs. vadå för emblem kan nån hjälpa mig? har fasnat.. [sad]


   
Citera
Ämnesetiketter

från vattengymmet lr? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vilket vattengym?


   
SvaraCitera

Ge mig några minuter så kan jag kolla om jag har min save kvar.


   
SvaraCitera

Nej har inte min save kvar, men som Skentrevlig sa så måste du klara ett gym, kolla i den senaste staden du var i och gå till gymmet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dt finns gym i staden men dom låter mig inte komma in och i den andra så finns dt ingen i? :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror du behöver klara spökgymmet om jag inte minns fel.


   
SvaraCitera

Du måste klara Ecruteakgymmet för att kunna använda surf utanför strider.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså fattar inget nu, ni måste säga i vilken stad dt ligger? xd


   
SvaraCitera

apple99:

asså fattar inget nu, ni måste säga i vilken stad dt ligger? xd

Ecruteak Town.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är i ecruteakgymmet och har mött en men sen när jag ska in till dom andra killarna så går dt nte, jag bara går tillbaka igen, vrf är dt så? måste jag ha en spökpokemon för att spela mot dom?


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

apple99:

är i ecruteakgymmet och har mött en men sen när jag ska in till dom andra killarna så går dt nte, jag bara går tillbaka igen, vrf är dt så? måste jag ha en spökpokemon för att spela mot dom?

Du måste gå en speciell väg för att komma fram till Gymledaren, från första gubben går du till höger men inte ända till vägen sen rakt upp till nästa. Du zickzackar dig fram hela vägen så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej, men hur ska jag veta vart jag ska gå? xd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

apple99:

okej, men hur ska jag veta vart jag ska gå? xd

Om du lyssnar. Kolla länken!


   
SvaraCitera