Aviseringar
Rensa alla

Gaming intresse på UM!


Ämnesstartare

Jag personligen älskar att spela, för det mesta roll spel eller online roll spel!

Jag har inte märkt så mycket uppmärksamhet till gaming-relaterade nyheter, det är synd tycker jag! 

Så min fråga blir kort och tydlig?
- Vilket är ditt favorit spel och vilket spel ser du mest fram emot 2015?

Jag tycker själv att Dragon Age: Inquisition är lätt på plats etta på min lista, samt längtar jag till både GTA V till PC och battlefield hardline! 🙂


   
Citera

Alltså... Jag spelade förut men nuförtiden så har dom jag spelade med börjat spela andra saker så man har inte så värst roligt då man inte är en grupp längre.
Så spelar knappt längre. Blir mestadels klassiska wow ibland Blink


   
SvaraCitera
Kudhos

Spelar inte så mycket, men är insatt in industrin pga studierna. Mer intresserad utav ramverken och hur spelen görs snarare än slutprodukten.

Tycker att GTA V var ett fett spel. 


   
SvaraCitera

GTA V kommer definitivt spelas flitigt på PCn sen när det kommer ut.
Spelar en hel del onlinespel redan.
BF: Hardline kommer inte vara ett av dem... detta trots att jag älskar BF-serien.


   
SvaraCitera
reben

msröj


   
SvaraCitera

tråkigt


   
SvaraCitera

Vill att Jazz Jackrabbit 4 ska komma ut. Men det lär det nog aldrig göra. Ingen vill göra sådana underbara spel längre... För alla gör likadana spel, dom spelen som man tjänar mest stålar på.. Ledsen
jazz_jackrabbit_return_by_seyanni-d4l3id


   
SvaraCitera

Har väl kört en del BF4 den senaste tiden trots att jag ej finner så stort i intresse i det egentligen. Tröttnar på alla spel jättesnabbt nuförtiden. Föredrar att ägna tid åt annat istället, kanske är en del av mognadsprocessen. Fast vuxna spelar ju också, säger inte att det är barnsligt, syftar bara på min personliga utveckling eller något. hmmm Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lav:
GTA V kommer definitivt spelas flitigt på PCn sen när det kommer ut.
Spelar en hel del onlinespel redan.
BF: Hardline kommer inte vara ett av dem... detta trots att jag älskar BF-serien.

Jag tycker personligen att hardline kommer bli bra, speciellt singleplayer delen, det är ju visceral games som gör dem! De som gjorde dead space serien 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Har väl kört en del BF4 den senaste tiden trots att jag ej finner så stort i intresse i det egentligen. Tröttnar på alla spel jättesnabbt nuförtiden. Föredrar att ägna tid åt annat istället, kanske är en del av mognadsprocessen. Fast vuxna spelar ju också, säger inte att det är barnsligt, syftar bara på min personliga utveckling eller något. hmmm Rodnar

Haha, det är nog sant, man ägnar mer tid åt studierna och vänner å liknande, jag iaf! Min farsa lirar dock flitigt fortfarande, komparerar det med eget företag också! 


   
SvaraCitera

Spelar mest strategispel utan story som t.ex. civilization eftersom jag gillar spel som man kan spela länge utan att tröttna. Har aldrig riktigt kommit in i first person eller action/adventure genren men jag hade gärna velat.
Men jag ska definitivt skaffa GTA V till PCn.


   
SvaraCitera
time
 time

Kör bara WoW på datorn. Inte lika mycket nuförtiden dock, men för några år sen var jag med i en helt underbar guild och var väl rätt duktig.


   
SvaraCitera

Spelar ungefär endast wow nuförtiden... Allt var roligare o spela förr när man hade många vänner då vi spelade tillsammans Glad Gamla minnen Ledsen 
Och Blockade3D hehe, endast för att vara bäst i världen när det kom... Men skaparna hade inte så bra koll på anti-fusk så jag vara bara rank 1 i en vecka tills alla hade skaffat fusk.. Gråter


   
SvaraCitera

Gillar rpg och fantasystrategi. Dragonage Inquisition är najs, men stör mig på att man inte kan vara särskilt ond. Väntar fortfarande på ett nytt strategispel i klass med Battle for Middle Earth 2.


   
SvaraCitera

Älskar farcry både 3 och 4. Längtar nog också mest till gta v till pc. Synd bara att rockstar är så otroligtvtaskiga mot oss som spelar på pc


   
SvaraCitera