Aviseringar
Rensa alla

Gaming intresse på UM!


Har precis spelat genom Persona 4, hoppas P5 kommer till Vita'n, men det är tveksamt.


   
SvaraCitera

game of thrones episode 2 kommer på onsdag nerdgasm 


   
SvaraCitera

Dator: Train Simulator 2015, Euro Truck Simulator 2, wolfteam (tillfällen då det ej är några hackare med i spelet) 
Tv: Forza Horizon och GTA V


   
SvaraCitera

Roller Coaster Tycoon 2 är, och kommer för alltid vara, det bästa spelet som någonsin gjorts.

GTA SA var rätt bra också.


   
SvaraCitera

Jag spelar stardoll och gosupermodel, ibland blir det ponnywood oxå


   
SvaraCitera

senaste spelet jag gameade var nog diablo 2 liksom. eller jag har spelat igenom tombraider 3 efter det men det gills inte riktigt 


   
SvaraCitera
Gems
 Gems

Kör ganska mycket destiny. Spelar också dark souls emellanåt.


   
SvaraCitera

Fantastiskt sätter upp en UM-Träff. Lan-Partaj

Kommer:
Fantastiskt
S3ON (tänker inte släpa dit dator men kan titta på när ni spelar Rodnar)
Fkpaw

Om någon annan bär dit datorn åt hen:
Reben

Kufisk hangaround:
Schism


   
SvaraCitera
Exner

Xuzkie:
Fantastiskt sätter upp en UM-Träff. Lan-Partaj

Kommer:
Fantastiskt
S3ON (tänker inte släpa dit dator men kan titta på när ni spelar Rodnar)
Fkpaw

Om någon annan bär dit datorn åt hen:
Reben

Kufisk hangaround:
Schism

(Y)


   
SvaraCitera

börjat spela csgo

lol

mest ba för att ha mer att snacka om med en viss kollega :S

o typ börjat googla på vissa grejer en tjej håller på me så ja typ oxo har mer att säga :s

har nog hittat nå sånt om alla ;s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:
Gillar rpg och fantasystrategi. Dragonage Inquisition är najs, men stör mig på att man inte kan vara särskilt ond. Väntar fortfarande på ett nytt strategispel i klass med Battle for Middle Earth 2.

Det hade varigt riktigt häftigt om man kunde ha alternativet att bli lite ond, jag håller med! Som tur är så är jag väldigt heroisk i min spelsti, så föll i min smak! 🙂


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

linus333: Det hade varigt riktigt häftigt om man kunde ha alternativet att bli lite ond, jag håller med! Som tur är så är jag väldigt heroisk i min spelsti, så föll i min smak! 🙂

Okej, är alltid så ond man någonsin kan bli, så inte riktigt min grej.


   
SvaraCitera

time:
Kör bara WoW på datorn. Inte lika mycket nuförtiden dock, men för några år sen var jag med i en helt underbar guild och var väl rätt duktig.

Coolt, jag var också med i en bra guild en gång och var ett tag en av de bästa dps'arna. Slutade spela men har återvänt flera gånger. Är inte lika kul utan gamla guilden dock.


   
SvaraCitera

S3ON:
http://www.sweclockers.com/nyhet/19975-svenskt-gymnasium-startar-e-sportutbildning

Hahaha

Undrar vad gymnasiearbetet/slutarbetet skulle kunna vara Skeptisk Vinna mot något bra lag på nått spel eller klara den svåraste nivån...


   
SvaraCitera