Aviseringar
Rensa alla

Gamla eller nya "tunnelbanan"?


Ämnesstartare

Myksa:

Den ena (den vanliga) är "räfflad" medan den andra är slät på utsidan.
Den som är lite ovanlig har också tunnare väggar så att det finns mer plats i vagnen och så sitter de gula räckena i taket lite annorlunda.

Shit, so pimp. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ninjagrisen:

Men mitt sällskap pratar ju oftast nåt språk som jag förstår haha

Jasså? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ISTHATSO:

Gillar old school. Bäst hittills som jag har upplevt är New York.

Dom är ju vidriga, men det är ju dock det som är "charmen" med dom, precis som mycket annat i New York.

När jag åkte dit så lurade taxichafisen min pappa på pengar och han ba "AAAah! Man vet att man är i New York när en svettig italiensk taxichaffis lurar en på stålar!".

Minns att det var något reseprogam där någon tjej sa något i stil med "det är riktigt charmigt med riktigt blaskigt och äckligt kaffe köpt i Times Square!".

New York, jag vill dit igen! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Dom är ju vidriga, men det är ju dock det som är "charmen" med dom, precis som mycket annat i New York.

Ja, precis. Stockholms tub känns så jävla välstädad och fin och alkis-/crackwhorefri. Inte alls genuint. :/

McLuver:

När jag åkte dit så lurade taxichafisen min pappa på pengar och han ba "AAAah! Man vet att man är i New York när en svettig italiensk taxichaffis lurar en på stålar!".

Hah! Därför man inte åker taxi, annat än till och från flygplatsen. Varför göra det, när man kan promenera tills benknotorna syns under fötterna eller ta den underbara tunnelbanan?

McLuver:

New York, jag vill dit igen! [love]

Word.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ISTHATSO:

Hah! Därför man inte åker taxi, annat än till och från flygplatsen. Varför göra det, när man kan promenera tills benknotorna syns under fötterna eller ta den underbara tunnelbanan?

Det var på taxin från flygplatsen [sad]

ISTHATSO:

Ja, precis. Stockholms tub känns så jävla välstädad och fin och alkis-/crackwhorefri. Inte alls genuint. :/

Precis!

Man borde ju typ anställa hemlösa för att sprida obehaglig stämning på bussen. Finns inget bättre än att stöta på en trevlig nerdrogad man på tuben! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Det var på taxin från flygplatsen [sad]

Haha, fucking bummer. Men grejen är ju att de har fast pris på $40 från både JFK och Newark och det står på stora klistermärken i bilarna? [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Horstat:

*Skogsmulle* (Du röstade på detta alternativ)

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera