Aviseringar
Rensa alla

gamla mobbare på mig fortfarande


Ämnesstartare

när jag gick i min förra skola blev jag semi-mobbad, ibland var det riktigt jobbigt. fick stryk av en kille ibland och trakasserad.
nu har jag bytt skola, men jag bor rätt nära min gamla skola och ibland ( minst 1 gång varje vecka ) går jag förbi nåra killar som inte alltid var schyssta mot mig, oftast säger de 'tja har du pengar' inget speciellt. men ibland kan de säga nåt taskigt, och det känns jobbigt och det går int att skita i det 🙁
så, finns det nåt ja kan göra?? jag vill säga åt dom på nåt sätt men om jag säger typ "SLUTA, ALLVARLIGT" så tror jag int de bryr sig, hur ska ja säga åt dem att sluta prata med mig och kalla mig för saker.

🙁


   
Citera
Ämnesstartare

ignorera dem bara, fortsätter de så kan du säga typ "vad vill ni? jag pratar inte med töntar/fjantar/nubs/"random nedsättande ord"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

ignorera dem bara, fortsätter de så kan du säga typ "vad vill ni? jag pratar inte med töntar/fjantar/nubs/"random nedsättande ord"

tror du inte att dom slår honom då? :C


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

ignorera dem bara, fortsätter de så kan du säga typ "vad vill ni? jag pratar inte med töntar/fjantar/nubs/"random nedsättande ord"

kanske jag ska titta dem i ögonen när jag går förbi dem och int säga nåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ignorera inte
du skulle svarat
ja men inte till dig din fattiga tattarunge sluta lev på soc o skaffa ett jobb din lilla fläskfitta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

tror du inte att dom slår honom då? :C

då kan han säga någonting i stil med att det är omoget att slås osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

då kan han säga någonting i stil med att det är omoget att slås osv

ofta dom skulle bry sig om ifall det är omoget eller inte, är ju lika omoget att mobbas från början liksom [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

lika omoget att mobbas

pratar utifrån mitt perspektiv och mina erfarenheter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

pratar utifrån mitt perspektiv och mina erfarenheter

och jag har inga erfarenheter så jag ska väl vara tyst antar jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

ska väl vara tyst antar jag

ja, du är dessutom tjej och har ej upplevt detta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okk


   
SvaraCitera

Govaa:

"SLUTA, ALLVARLIGT" så tror jag int de bryr sig, hur ska ja säga åt dem att sluta prata med mig och kalla mig för saker.

enhimmelskdrog:

ankzor: då kan han säga någonting i stil med att det är omoget att slås osv

ofta dom skulle bry sig om ifall det är omoget eller inte, är ju lika omoget att mobbas från början liksom

fyfan... jag var som mitt optimala populär i 8an, kände massa i 9an, 8an o 7an... och massa ville snacka/va med mig... jag var dock en snäll pojke ): mobbade inte nån o snackade med de soom inte hade så många vänner... efter bra uppfostran [love] mamma pappa [love]

... men tog inte vara på tiden, satt allt för mkt framför datorn vilket jag ångrar... hade en dejt en gång med skolans snyggaste tjej... hahaha, hon kom till mig, snackade lite, satte på en film åt henne, kolla på den lite med den henne/spela cs samtidigt typ.. sen när filmen var slut skulle hon gå å ändå kysste hon mig, liksom whyy? jag blev helt paff, tyckte hon var för snygg för mig anyways så hörde inte av mig 😀

dock en gång så var en sådan kille elak mot mig o det kunde jag dock inte acceptera med hormornerna som spruta åt alla håll... men lyckades moget nog efter tid säga hej o snacka lite...

fy fan vad jag snackar om mig... gay jag är... du, om dem tar dina pengar, polisanmäl, vill dom slåss mot dig, polisanmäl... ignonera bara... gör d ngt polisanmäl, det är inte så mkt svårare än så! mobbar dem dig anmäl det till SKOLAN, vet inte hur det är idag, men antar att det är deras då du kan förklara situationen till dem, o förmodligen så ringer denne skola till deras föräldrar så dem kan ge sina barn en läxa eller två


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

okk

Men ärligt talat skiter jag i vilket. Du är en sån där loser som sitter hemma på kammaren och runkar över bilder bilder från SLITZ. Skaffa dig en liv istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säg åt dem att sluta och anmäl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GE IGEN! Ångrar att jag aldrig gjorde det! [sad]


   
SvaraCitera