Aviseringar
Rensa alla

gamla Nicki Minaj VS. nya Nicki Minaj


Ämnesstartare

Ja, "gamla" Nicki var asbra och rappade mkt mer och i princip hela låtarna var rap, typ

(observera rosa peruken, fan vad jag skulle tapa enbart den om jag kunde, så jävla snygg)

Men nu är hon mkt mer typ mainstreampop och poppar sig genom hela låtarna och rappar i typ... minoritet [sad]

Vad tycker ni är bäst? (eller yada yada om att det finns olika kvalitéer i de olika genrerna så att säga). Jag gillar lugnt det äldre, det var ju asbra. Nu låter hon som vem som helst annars som spelas på radio [sad][cry]

Liksom, vad fan Nicki Minaj, här kommeru och ba slår alla med häpnad att slå igenom som kvinnlig rappare som inte är typ Mary J Blige eller vemfan och slog ut typ jävla Kanye West och nu går hon och sjunger som en ordinary american pop-hona. [sad]


   
Citera
Ämnesstartare

Ja nicki minja var mycket bättre för 14 månader sedan än för 3. Gick rätt utför den där söndagen i maj när hon gjorde en låt jag inte tyckte om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar man nicki minaj ska man brännas på bål

hon är ingen rappare, hon gör ingen hiphop. hon är likadan som lil wayne, drake och alla de clownerna.

de är alla en skam för hiphop. lurar småbarn till att tro att det de gör är hiphop

patetisk pop är det. jävla skitmusik


   
SvaraCitera
Paseo

patrick bateman:

patetisk pop är det. jävla skitmusik

japp [y]

Panda:

Ja nicki minja var mycket bättre för 14 månader sedan än för 3. Gick rätt utför den där söndagen i maj när hon gjorde en låt jag inte tyckte om.

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

genus:

nu är hon mkt mer typ mainstreampop

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

genus:

Jag gillar lugnt det äldre, det var ju asbra. Nu låter hon som vem som helst annars som spelas på radio [sad][cry]

wtf :S har hon någonsin varit något annat än fjortispop menar du? :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har lyssnat väldigt mycket på hennes gamla låtar - från innan hon blev känd och det är mycket rap och väldigt bra. det är personligt osv och myckt rytmiskt tal till bra musik.

så kan ej svara på "nu vs nu" ty jag tar inte del av den nicki


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

har hon någonsin varit något annat än fjortispop menar du? :S

hehe nä
men det gamla var fan bättre fjortismusik!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


[blush]
hon sjunger också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

till er som hatar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[zzz]

hon har alltid varit lika dålig. Iofs har jag inte hört hennes senaste musik men kan tänka mig att hon har blivit sämre än förr.

Den här tjejen gör bra hiphop[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

genus:

Ja, "gamla" Nicki var asbra och rappade mkt mer och i princip hela låtarna var rap, typ

Den låten är jätteskön och videon är assnygg.
Nu mainstream.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

japp

tack!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vem behöver nicki minaj när det finns fittpappa


   
SvaraCitera