Aviseringar
Rensa alla

ganska lång text, vet det men läs. snälla.


Ämnesstartare

jag blev misshandlad i 6 år av farsan. han slog oss blodiga. han är en mördare, ärligt talat. och en alkolist, men det är fan ingen ursäkt.han sloh oss när han va nykter också. han sålde våra saker, för att köpa sprit. minns dagen då polisen stormade in i huset då jag va så rädd. är fortfarande rädd. tänk om han hittar oss.            alla mina förhållande går åt skit. mitt ena ex kallar mig jävla skabbiga hora, bara för att jag inte knullade med honom. han va also otrogen. mitt senaste förhållande tog slut igår, ich varade i över 1 månad. rekoooord. jag mår så dåligt. blir mobbad för allt. är.fet, väger 60 kilo, är ful, motbjudande, hemsk...allt dåligt är jag. jag skär mig själv, för att jag mår så dåligt. vill bara dö. men jag är rädd. ingen kmr bry sig, mamma kanske... alla kmr glömma bort mig. jag har så ont i mitt hjärta, så jävla fucking ont. så.in i helvetet ont i hjärtat!!! är bara hatad oönskad, oälskad och..ja, ni fattar. mår fan inte bra. hur ska man orka?? hur ska man orka leva?? och vrf??


   
Citera

Sök professionell hjälp. De brukar kunna hjälpa till! 


   
SvaraCitera

den var inte lång. du   skriva längre.


   
SvaraCitera

för det första: sextio kilo är inte särskilt mycket alls, för det andra spelar det ingen roll hur du ser ut, det är inte ytan som räknas, och för det tredje, det finns ett skäl att du fortfarande står kvar på jorden, du har fortfarande något att leva för. en anledning att hålla dig kvar här, även om det är svårt att förstå så finns det alltid en anledning till att du inte har tagit ditt liv. Du är lika mycket värd som alla andra och folk skulle sakna dig! Jag känner inte dig, men jag kan känna sympati och saknad ändå.


   
SvaraCitera

misswiri: det finns ett skäl att du fortfarande står kvar på jorden

TS skapade tråden för över en månad sedan, och har ej varit inloggad sedan dess.. Är du fortfarande lika säker? 


   
SvaraCitera