Aviseringar
Rensa alla

Går alla på utséendet?


Jag har för vana att falla för insidan, men ytligheten kommer alltid i kapp = ångest, själhvat osv.


   
SvaraCitera

nej, ja vill faktiskt inte ha nån snygg kille .
känns som att man måste vara så perfekt då..


   
SvaraCitera

nej jag går efter brainzen[crazy]


   
SvaraCitera
Vision

Hyfsade tjejer vill väl ha hyfsade killar åtminstonde [shake]
För snygga killar gör mig bara nervös, fast det är mysigt det med [crazy]


   
SvaraCitera

Alla går på utseende. Utseendet är vårt första intryck, i dom flesta fall.


   
SvaraCitera

Brk g:

Tror inte att sexuell attraktion är "ytligt". Personerna måste också funka.

Jo klart personerna ska funka också,Men om inte en attraktion eller ett intresse finns vid utsidan så tror jag inte man skulle gå fram och prata med personen.


   
SvaraCitera

Lekerkung:

Jo klart personerna ska funka också,Men om inte en attraktion eller ett intresse finns vid utsidan så tror jag inte man skulle gå fram och prata med personen.

Jo jag förstår hur du menar.

Men jag tror att även en "ful" person kan bli något positivt om man lär känna henne

men alla fungerar ju olika på den punkten också.


   
SvaraCitera

Brk g:

Men jag tror att även en "ful" person kan bli något positivt om man lär känna henne

men alla fungerar ju olika på den punkten också.

Jo det är ju självklart,Har hänt mig ett par gånger men det har bara stannat på "vänstadiet".

Alla är inte likadana. Hon kan vara ful ytligt men allt man velat ha som personlighet.


   
SvaraCitera

Det tar något runt 30 sek. för en människa att få ett första intryck av en annan människa man ser. Jag tror ändå att nästan alla går på personligheten.


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

Går alla hyfsade tjejer på Utséendet endast, elr finns det nå hyfsade som endast går på insidan?

Tror nog fan de flesta går på utsidan asså [n][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok, då skiter det ju sig för mig, inte undra på att alla säger att jag inte är deras stil och typ!!! typ 5 har sagt det!!!


   
SvaraCitera

Rekommenderar att du hittar dina ragg genom denna hemsida: http://www.srfriks.org/

Lycka till!


   
SvaraCitera

Hyfsade, hahaha. Hyfsade enligt vad, din högst subjektiva uppfattning om vad skönhet är?


   
SvaraCitera

Jag går efter humor, intelligens och musiksmak.. och vet inte var gränsen går för "hyfsad" men de flesta tycker att jag är fin. [bigsmile]


   
SvaraCitera

Man kan ha ett förhållande bara grundat på utseendet, men inte ett bara grundat på insidan. Allt jag säger. [no-no]


   
SvaraCitera