Aviseringar
Rensa alla

går det an ?


Ämnesstartare

Hej jag är en 16 årig kille som 3 år tillbaka använde ett par trosor på prov. Sen efter det hände det lite då och då att jag använde det hemma. Men nu har det blivit så att jag använder det dagligen. Jag är inte homosexuel, men jag undrar vad folket tycker?  Det är just trosor jag använder resten av kläderna är kill kläder. Jag tänder inte på att ha på mig trosor, jag har det bara för jag tycker domvär skönare/bekvämare och sitter bättre, vad tycker ni ungdomar om det eller ni tjejer i min ålder ? Just nu har jag flera olika spets hipster/string, och några par vanliga hipster. Och halvstring. Jag använder det dagligen har nästan inga kalsonger kvar. Så svara mig ärligt nu hur skulle ni som tjejer reagera eller killar ? Eller vad tycker ni?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Äh ha på dig det du tycker är skönt.  Men kännas det jobbigt att det är trosor så finns det ju kalsonger i tajta modeller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ´la gott sålänge du trivs med det.


   
SvaraCitera

Kör på, underkläder som underkläder. MEN långkalsonger är bäst oavsett, rekommenderar varmt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

To each his own... Men killar i trosor är inget för mig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Din röv ser nog bättre ut i det. Men inget som sammhället accepterar, fin röv eller ej

 


   
SvaraCitera

Jag skulle nog reagera lite konstigt... Inget man ser varje dag direkt hehe. Men om du hittar en tjej som accepterar det så är det ju toppen. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känns som att det borde vara sjukt obekvämt för snorren, kläms den inte åt? Ledsen


   
SvaraCitera