Aviseringar
Rensa alla

Går det att ta percing i bröstvårtan fast den är liten?


Ämnesstartare

Raptor:

Att sådant som sträcker sig Långt utanför det "normala" tenderar att skapa känslor som avsky, äckel osv.
Starka ord månne, men du förstår poängen hoppas jag? ^^

ja okej 🙂 förstår dig 🙂

Raptor:

Piercarna gör inte det i alla fall. Att sticka en nål genom kroppen gör ont - face it. ^^

jo jag vet, har i tungan och naveln så vet att det gör lite ont 😛 , men jag har läst runt lite på internet och där verkar alla tycka att det gör as ont att ta det i bröstet, de va därför jag hade velat ta bedövning innan ifall det går 🙂

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Gifted:

Tja, personligen tycker jag att det är läckert när man kan se dem lite genom kläderna, men sådant varierar väl ganska mycket med temperatur, sinneslag etc...

ja okej 🙂 ja det är det nog 🙂


   
SvaraCitera

qwerqwer123:

det gör as ont att ta det i bröstet

Ja det gör det. Men bedövning skulle ju förstöra hela upplevelsen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qwerqwer123:

ja okej 🙂 förstår dig 🙂

Prime. =)

qwerqwer123:

jo jag vet, har i tungan och naveln så vet att det gör lite ont 😛 , men jag har läst runt lite på internet och där verkar alla tycka att det gör as ont att ta det i bröstet, de va därför jag hade velat ta bedövning innan ifall det går 🙂

Är ju olika från person till person.
Mitt ex gillade när jag bet henne i bröstvårtorna...
Själv trodde jag att jag skulle dö, två gånger, när jag tog hål i min...


   
SvaraCitera

Raptor:

Mitt ex gillade när jag bet henne i bröstvårtorna...
Själv trodde jag att jag skulle dö, två gånger, när jag tog hål i min...

Jag trodde att jag hade väldigt okänsliga bröstvårtor innan jag piercade dem och att det skulle gå smärtfritt med tanke på hur jag kunde behandla dem innan, men när jag piercade så var det en hel annan sak..[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batterseabardot:

Jag trodde att jag hade väldigt okänsliga bröstvårtor innan jag piercade dem och att det skulle gå smärtfritt med tanke på hur jag kunde behandla dem innan, men när jag piercade så var det en hel annan sak..[party]

Där ser man. =)
Väldigt sällan det blir så, eftersom att man pajjar nerver vilket inte direkt brukar öka känsligheten.
Men men, skummare saker har hänt! [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, det går.

Jag har inte allt för stora nipples och min sitter finemang.

Alla bröst är snygga på sitt sätt, gäller bara vilken påse som är över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qwerqwer123:

det gör as ont att ta det i bröstet

Jag har piercat bröstvårtorna fyra gånger (första gången blev ganska misslyckad) och själv tycker jag inte att det var så hemskt. Har även septum och cheeks, men tycker allt att öronen ändå är det värsta jag varit med om.
Det går iaf att ta långt ut på vårtgården. Annars kan du prova med 1,2mm?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag körde själv med säkerhetsnål, isbit och äpple. Funkade bra. Ser snyggare ut än den som min kompis gjorde på East.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

heroandwhore:

Jag har piercat bröstvårtorna fyra gånger (första gången blev ganska misslyckad) och själv tycker jag inte att det var så hemskt. Har även septum och cheeks, men tycker allt att öronen ändå är det värsta jag varit med om.
Det går iaf att ta långt ut på vårtgården. Annars kan du prova med 1,2mm?

ja okej:) har inte funderat på hur många millimeter den ska va:P hehe

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

toilet:

Jag körde själv med säkerhetsnål, isbit och äpple. Funkade bra. Ser snyggare ut än den som min kompis gjorde på East.

äpple?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qwerqwer123:

äpple?

Ja, om man bara trycker mot bröstvårtan med en nål så kommer ju bröstvårtan röra på sig, man måste ha något att trycka den mot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

toilet:

Ja, om man bara trycker mot bröstvårtan med en nål så kommer ju bröstvårtan röra på sig, man måste ha något att trycka den mot.

jaha okej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qwerqwer123:

Hej,

Någon som har piercing i bröstvårtan?

Eller är det någon som vet om bröstvårtan måste vara nån speciell storlek för att man ska kunna ha det? För mina bröstvårtor, alltså den lilla "ploppen" som sticker ut (haha) är väldigt liten och ibland typ in åt.. jag skäms

har själv int epiercing där. men min polare har också pyttesmå bröstvårtor, så hon har sin piercing precis bakom bröstvårtan ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

StupidFuuck:

har själv int epiercing där. men min polare har också pyttesmå bröstvårtor, så hon har sin piercing precis bakom bröstvårtan ^^

hur då bakom? hehe:p:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qwerqwer123:

hur då bakom? hehe:p:)

ja, precis bakom bröstvårtan bara O.o


   
SvaraCitera

varför[shake]


   
SvaraCitera