Aviseringar
Rensa alla

Går man upp i vikt av att röka på?


Ämnesstartare

Jag har hört att det lagras i fettvävnader etc, stämmer det? Går man upp i vikt av att röka på? Nu tänker jag inte på det man eventuellt äter i samband, menar av själva cannabisen. Tänk en person som i övrigt äter bra och tränar regelbundet.


   
Citera
Ämnesetiketter

Och du som försökte skylla på spriten! Busted.[cool]


   
SvaraCitera

Nej man går egentligen ner.. men den vikten man tappar är inget jämför med de andra skadorna kroppen får..


   
SvaraCitera

Och de säger att man inte blir dum av att röka på... [tard]
Du suger i dig RÖK - hur mycket väger det.!? Och tänk på att du blåser ut det mesta igen...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Och du som försökte skylla på spriten! Busted.

Haha [wink]

Myksa:

Du suger i dig RÖK - hur mycket väger det.!? Och tänk på att du blåser ut det mesta igen...

Är du dum i huvudet? Eftersom tetrahydrocannabinol som man andas in när man röker på tydligen lagras i fettvävnaden så undrar jag om man går upp i vikt.


   
SvaraCitera

En jävla massa energi i cannabis [censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

En jävla massa energi i cannabis

oh nej kcal kcalkcal [cry] [sad]


   
SvaraCitera

XTYLE:

Är du dum i huvudet? Eftersom tetrahydrocannabinol som man andas in när man röker på tydligen lagras i fettvävnaden så undrar jag om man går upp i vikt.

Ursäkta till mig, men röker du fem kg hash om dagen eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Ursäkta till mig, men röker du fem kg hash om dagen eller?

?


   
SvaraCitera

XTYLE:

Är du dum i huvudet? Eftersom tetrahydrocannabinol som man andas in när man röker på tydligen lagras i fettvävnaden så undrar jag om man går upp i vikt.

Men den där lilla delen tetrahydrocannabinol som du suger i dig - hur mycket tror du den väger!? [tard]
Du kan lika gärna skapa en tråd om hur mycket man går upp i vikt av att andas!

XTYLE:

Är du dum i huvudet?

Nej det är jag inte men du är helt jävla puckad!


   
SvaraCitera

oggelgoggel:

Ursäkta till mig, men röker du fem kg hash om dagen eller?

XTYLE:

?

Han måste verkligen vara blåst...


   
SvaraCitera

Nej. Kolla bara jamaica [party]


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Men den där lilla delen tetrahydrocannabinol som du suger i dig - hur mycket tror du den väger!?
Du kan lika gärna skapa en tråd om hur mycket man går upp i vikt av att andas!

Herregud, jag är medveten om att luft och rök inte väger mycket. Men det är ämnet jag syftar på och dess påverkan på kroppen (vikten). Hur det påverkar fettvävnad, ämnesomsättning osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Han måste verkligen vara blåst...

Kan du svara på vilket sätt min fråga är korkad? Skulle det vara helt otänkbart att en substans kan påverka kroppsvikten och ämnesomsättningen?


   
SvaraCitera