Aviseringar
Rensa alla

Gårdagens ros och ris


isola:

Läste på en vårdsida att man kan få i sig gluten via luft också.

Ganon:

Fast det måste vara såpass lite att man inte påverkas av det. Annars skulle ju alla glutenallergiker behöva gå omkring med gasmask utomhus.

Jag tror det kan vara olika illa från person till person.

En tjej i min mellanstadieklass var inte med i samma sal när vi skull använda mjöl på hem- och konsumentkunskapen, för att hon var glutenintolerant. (Jag har ingen exaktare information om hennes tillstånd.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

har bara hört folk klaga på agria senaste tiden, så det var fint att höra [love]

Ibland har de varit jätteknasiga och dumma, men i denna period är de bra. Denna öroninflammationstid har kostat mig ca 300 kr istället för 3000. Känns bra!

Ögon i en plåthink:

Jag tror det kan vara olika illa från person till person.

Kanske mer att man ej vet om det/bryr sig. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ibland har de varit jätteknasiga och dumma, men i denna period är de bra. Denna öroninflammationstid har kostat mig ca 300 kr istället för 3000. Känns bra!

grymt!

Som jag har förstått det så är det så fort det börjar handla om tänder som de blir fittiga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Som jag har förstått det så är det så fort det börjar handla om tänder som de blir fittiga.

Mm [sad]
Ska ju boka in tid för tandröntgen och ev borttagning av tand nu i veckan apropå tänder. Stackars Stella. Hon var så glad att komma hem igår. Gick runt och var ovanligt kelig, svansen rätt upp hela tiden (fast det är den iof jämt) och "pratade" sådär som hon gör när hon trivs. Om hon bara visste att det ej var hennes sista besök där [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Mm Ska ju boka in tid för tandröntgen och ev borttagning av tand nu i veckan apropå tänder. Stackars Stella. Hon var så glad att komma hem igår. Gick runt och var ovanligt kelig, svansen rätt upp hela tiden (fast det är den iof jämt) och "pratade" sådär som hon gör när hon trivs. Om hon bara visste att det ej var hennes sista besök där

skruttan [love]var ni där länge eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

skruttan [love]var ni där länge eller?

Igår var vi där runt en halvtimme bara. Förra gången var det över en timme pga lungröntgen och både öron- och blodprov.
Hon är skitduktig när man åker iväg någonstans. Bara hon får sitta i sin lilla väska så är allt lugnt. Fick beröm av taxichauffören när vi kommit fram. I bussar är hon ännu duktigare. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Igår var vi där runt en halvtimme bara. Förra gången var det över en timme pga lungröntgen och både öron- och blodprov. Hon är skitduktig när man åker iväg någonstans. Bara hon får sitta i sin lilla väska så är allt lugnt. Fick beröm av taxichauffören när vi kommit fram. I bussar är hon ännu duktigare.

[love][love][love][love][love][love] Våra duktiga kattdjur. Vad har du för väska?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

[love][love][love][love][love][love] Våra duktiga kattdjur. Vad har du för väska?

jaa [love][love]
Denna är väldigt lik den jag har, fast har en i helsvart. Tittar man inte så noga så ser det ut som en vanlig väska, så jag har kunnat smita in med henne på mataffärer efter vetbesök och handlat lite snabbt. Hon har legat och sovit eller inte brytt sig övht. Har en plastbur också men den gillar hon inte alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

jaa är väldigt lik den jag har, fast har en i helsvart. Tittar man inte så noga så ser det ut som en vanlig väska, så jag har kunnat smita in med henne på mataffärer efter vetbesök och handlat lite snabbt. Hon har legat och sovit eller inte brytt sig övht. Har en plastbur också men den gillar hon inte alls.

Ska fan beställa en väska tror jag. Har också en transportbur men jag hatar den, hon tycker nog att den duger men jag vill kunna öppna i taket också. Senast vi var hos vet ville hon inte komma ut [bigsmile] Iofs var det andra gången i hennes liv hon var där (för vaccination) och de skedde ju tre veckor efter varandra så hon kom väl ihåg vad som skulle hända.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Ska fan beställa en väska tror jag. Har också en transportbur men jag hatar den, hon tycker nog att den duger men j

Gör! Hatade att bära omkring på den otympliga buren. Var nog inte så bekvämt för henne heller. Hon verkar gilla att kunna se mig och omgivningen inifrån sin skyddade "niqab".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Gör! Hatade att bära omkring på den otympliga buren. Var nog inte så bekvämt för henne heller. Hon verkar gilla att kunna se mig och omgivningen inifrån sin skyddade "niqab".

vet inte om du hann se länken [love] http://www.grizzlyzoo.se/transport-Karlie/resvaska/?group=prod_prod_grp-s1%2F298 så himla roligt

funderar på denna:

http://www.grizzlyzoo.se/transport-Karlie/transportvaska-english-style/?group=pr... billigt ju


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

http://www.grizzlyzoo.se/transport-Karlie/transportvaska-english-​style/?group=pr... b

Ja köp! Roligare mönster än på min svarta. Men svart funkar till allt, säger Stella och smeker ömt sin väska. Eller nä hon sitter och äter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

vet inte om du hann se länken [love] http://www.grizzlyzoo.se/transport-Karlie/resvaska/?g

[bigsmile]
ska man dra runt på det stackars djuret? tänk vid gupp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

ska man dra runt på det stackars djuret? tänk vid gupp

hahah man skulle ju inte ens veta om djuret satt kvar eller inte. Kommer fram så bara, "undrar vart jag tappade franky"


   
SvaraCitera