Aviseringar
Rensa alla

Gastric Bypass Operation (Överviktsoperation)


Ämnesstartare

Tjabba tjena o alla andra görfräcka fraser.

Någon här på UM som gjort en Gastric Bypass operation tro ? Själv har jag detta och har snart tappat 70kg.

Dela med er nu!


   
Citera
Ämnesstartare

Hur pass många "metoder" och grejer har du prövat innan? Gastric Bypass känns som det sista jag skulle ta till i alla fall, verkar skittråkigt att inte kunna äta normalt sen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

verkar skittråkigt att inte kunna äta normalt sen.

men ekonomiskt [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser ner på folk som gör en sådan.
Vet folk som har gått upp en massa i vikt med flit för att få en sådan betald av staten. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Hur pass många "metoder" och grejer har du prövat innan? Gastric Bypass känns som det sista jag skulle ta till i alla fall, verkar skittråkigt att inte kunna äta normalt sen.

Hade provat i princip allt. Men verkligen ingenting funkade. Jag kan äta en normal portion mat nuförtiden så så jobbigt är det inte.

Myksa:

Ser ner på folk som gör en sådan.
Vet folk som har gått upp en massa i vikt med flit för att få en sådan betald av staten.

Då kan ja upplysa om att det är långt ifrån alla som gör så 😉


   
SvaraCitera

Myksa:

Ser ner på folk som gör en sådan.[mad]

me2


   
SvaraCitera

Tanken över hur man vill operera sig frivilligt har länge förvirrat mitt intelligenta sinne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, blir man så fet att en sådan behövs så får man ju faktiskt ta och skylla sig själv. Enligt mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Nej, blir man så fet att en sådan behövs så får man ju faktiskt ta och skylla sig själv. Enligt mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grotesko:

Jag kan äta en normal portion mat nuförtiden så så jobbigt är det inte.

Min uppfattning var att man inte kunde äta mer än ett decilitermått åt gången.


   
SvaraCitera

Jag undrar mer hur det blir när ni nått rätt vikt, hur ni då behåller den vikten och inte fortsätter ner tills ni blir skelett?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sylar:

Tanken över hur man vill operera sig frivilligt har länge förvirrat mitt intelligenta sinne.

Det finns ju dem som vill överleva


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Min uppfattning var att man inte kunde äta mer än ett decilitermått åt gången

I början är det så men magsäcken ska töjjas tills man som jag får i sig en normal portion mat!

Som sagt, ibland är det do or die. Tycker många av er är jävligt trångsynta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

allt detta folk utan självdisciplin alltså [zzz]


   
SvaraCitera