Aviseringar
Rensa alla

Gått upp ett kilo på 10 dagar [party]


Ämnesstartare

emery:

Men det kanske går nu... jag har börjat käka havregrynsgröt, och ska börja äta frukost varje dag.

Nice 🙂 då är du duktigare än jag på den biten just nu.

Ge inte upp för fort... äter du inte tillräckligt för att gå upp kommer du säkert vänja dig så att du kan äta mer för att sedan gå upp till slut ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Bra

Kom på en sak. Ta reda på hur många kalorier du behöver per dag så du inte äter fel. Min polare gjorde en sån undersökning och de analyserade och så. Det går bra för han.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Men ah tack så du tror att det är det som hänt? Att min kropp bara tagit tillbaka allt och nu kommer det bli svårt att gå upp som vanligt?

Nu kommer du ända att kunna gå upp i vikt, det är väl inte så svårt?
Det är bara att stoppa i sig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Åh <3

Haha ja men ärligt, ofta man missuppfattar, eller hur? Snacka om att folk verkligen envisas med att tro att jag vill gå Ner!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

folk med ätstörningar har väl
svårt att gå upp när de väl äter, då förbrukas bara allt på en gång, för att överleva liksom
Har hört det någonstans iaf[confused]


   
SvaraCitera

emery:

Nä alltså det är inget sånt. Jag har aldrig lyckats gå upp såhär mycket. Och jag har rört mig mer nu even.

Oj. Inte mens eller, eftersom man går upp i vikt då?

oggelgoggel:

. äter du inte tillräckligt för att gå upp kommer du säkert vänja dig så att du kan äta mer för att sedan gå upp till slut ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

annpeta:

Nu kommer du ända att kunna gå upp i vikt, det är väl inte så svårt?
Det är bara att stoppa i sig!

Ja men så har folk alltid sagt varje gång jag försöker (vilket jag gör jämt) lyckas aldrig komma över en viss vikt, stannar alltid där, eller hamnar under. Asjobbigt. Men ah vi får väl se då. Tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Oj. Inte mens eller, eftersom man går upp i vikt då?

Jo HELVETE![shake] Åh nej!!!!!!!!!! bajsbajsbajs[tard][tard][tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Ja men så har folk alltid sagt varje gång jag försöker (vilket jag gör jämt) lyckas aldrig komma över en viss vikt, stannar alltid där, eller hamnar under. Asjobbigt. Men ah vi får väl se då. Tack.

Men ät lite mera fet mat!!!!!!!!!!!!!! Typ glass, godis m.m.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Är jag fast på min vanliga vikt nu som vanligt bara för jag är där igen? Jag har aldrig lyckats komma över den.
Nåväl.

Jag hade så när jag gick i skolan. Jag låg mellan 72-76. Det berodde på att man inte åt frukost och sen var det dålig skolmat ibland så man fick inte alltid i sig så mycket. Det gjorde att jag aldrig var över 76 kg. Nu när jag jobbar på Arla då vi har lunchresturang så äter jag en stadig frukost och en bra allsidig kost. Det blir alltså alltid minst ett lagat mål mat om dagen. Så jag tror du kommer öka i vikt om du ger dig tusan på det och äter frukost, middag, mellis, kvällsmat och så. Bättre med fler men lite mindre mål.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej ärligt nu blev jag fan ledsen :S Men fan tror du man går upp så mkt...? Det är sista dagen idag vadå kommer jag väga desamma imorn?[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fast du är kvinna. Vikt hos kvinnor har en tendens att variera några kilo upp eller ner i takt med menscykeln, har jag för mig. Och sedan varierar det ju ytterligare med hur mycket vätska och föda du råkar ha i kroppen. Två kilo ner på en månad är ju ingen massiv viktnedgång, riktigt. Så det är allmänt svårt att säga.


   
SvaraCitera
blum
 blum

jag ska proppa i dig semlor och öl tills du väger precis så mycket du vill väga <3
och mina kilon får du inte! dom är dallriga och bleka, du förtjänar bättre kilon än så[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Snacka om att folk verkligen envisas med att tro att jag vill gå Ner!

På tal om det.. Går fladdermöss upp eller ner i vikt, när de blir tyngre? Allt är ju uppochner för dem. Eller upp är ner och ner är upp iaf. Åh, nu tänker jag igen [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

annpeta:

Men ät lite mera fet mat!!!!!!!!!!!!!! Typ glass, godis m.m.

Aja alltså ingen idé att förklara för dig hur mycket skit och skräpmat jag äter, känns som jag försökt gå upp i vikt hela mitt liv. Men tack, det ska nog gå nu eller nåt. Skulle bara kolla det där med kroppen.

davvelito:

Så jag tror du kommer öka i vikt om du ger dig tusan på det och äter frukost, middag, mellis, kvällsmat och så. Bättre med fler men lite mindre mål.[smile]

Ah jag har börjat göra det...


   
SvaraCitera