Aviseringar
Rensa alla

Gatu-musikant med extrajobb


Ämnesstartare

Tjo, min framtidsplan för tillfället är att skaffa ett deltidsjobb på nått café och spela saxofon på Göteborgs gator resten av tiden. Samt spela med ett band.[smile]

Jag hoppas ju så klart att mitt saxofonspelande kommer att löna sig men realistiskt sett så kommer det ta mycket lång tid.

Så jag undrar, finns det ett annat alternativ än att jobba deltid på nått café/McDonalds för att kunna få en grundligt inkomst. Typ något som jag skulle kunna falla helt tillbaka på som en karriär utifall att musiken inte lönar sig.

Mina betyg är inte dom bästa, och jag tvivlar att jag kommer att gå igenom gymnasiet. Jag orkar inte jobba med fysik och matematik när det enda jag vill göra är spela musik.

En plan jag har utifall allting misslyckas är att söka till försvaret. Är redan med försvarsutbildarna och Ungdomsamfibie (UAmf1) så jag har en rätt okej chans att kunna komma med i GMU.[smile]

TL;DR Vill Spela musik för levebröd, vill ha en potentiell karriär att falla av på om musiken inte funkar.


   
Citera

1950-talet ringde (med en såndär långsam snurrtelefon) och vill ha sitt instrument tillbaka.

Börja jobba, spela vid sidan av. Inte tvärt om [mad].


   
SvaraCitera

ampremier:

GMU

Ska söka in efter studenten 2012, kanske ses där.


   
SvaraCitera

Nonoton:

Börja jobba, spela vid sidan av. Inte tvärt om


   
SvaraCitera

byt ifrån fysikochmattematiklinjen till nåt du intresserar dig av? ca alla jobb kräver genomförd gymnasieutbildning. Och typ alla utbildningar också.


   
SvaraCitera