Aviseringar
Rensa alla

Gatusmack


Ämnesstartare

Vad är det för fel med våld? Kan vi inte acceptera att det är en del av att vara människa, aggressiviteten? Som den sexuella drifterna vi har? GTA? Pokémon? Geodude spöar Charmander med en critical hit? Jag tycker inte att man ska bekämpa gatuvåldet, man kan inte hela tiden uttrycka sig i ord, bara stå där och prata, ibland så måste man slå folk så att de ska förstå, våld borde vara en mänsklig rättighet.

Jäkla mesriccardo fick så jäkla mycket uppmärksamhet, ja visst kanske var överdrivet att han dog men han förtjänade säkert en spark i magen. Skulle själv gärna gett honom en spark i ansiktet nu efteråt, jäkla attentionwhore


   
Citera

Alla borde se Natural Born Killers!!! [bigcheers]


   
SvaraCitera

[tired]


   
SvaraCitera

urinsoda:

Geodude spöar Charmander med en critical hit?

Rock är inte super effective mot Fire [confused] Tror han klarar sig om de är samma level.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Rock är inte super effective mot Fire

DUM ELLER?
fire gör ju knappt nån skada alls på rock, medan rock fortf gör normal melee skada


   
SvaraCitera

jag_gillar_glass:

DUM ELLER?
fire gör ju knappt nån skada alls på rock, medan rock fortf gör normal melee skada

Vet jag väl! Men ofta ofta man faintar av melee-skada bara sådär [blush] Även om det critar!

Dåligt exempel hursomhelst [n]


   
SvaraCitera
Exner

Image

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Vet jag väl! Men ofta ofta man faintar av melee-skada bara sådär [blush] Även om det critar!

men tänk om du e nere på 20hp o inte tar en potion? Då dör du nog ska du se [no-no]


   
SvaraCitera

Tickstart:

Rock är inte super effective mot Fire

Jo, det är det.


   
SvaraCitera

jag_gillar_glass:

men tänk om du e nere på 20hp o inte tar en potion? Då dör du nog ska du se [no-no]

[sad]

Link:

Jo, det är det.

[cry]


   
SvaraCitera

Tickstart:

[cry]

[badgrin]

Vilken typ är du?[blush]


   
SvaraCitera

Link:

Vilken typ är du?[blush]

Flesh tror jag [blush]
Flesh och Urin [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska vi pokefajjtas?


   
SvaraCitera

Sa du smack?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Rock är inte super effective mot Fire Tror han klarar sig om de är samma level.

Jag hade en geodude på lvl 69, han spöade många![mad]


   
SvaraCitera